Vis oss din Rolex GMT

GMT på oysterflex funker på jobb.
657B07BF-A54A-4B94-BA1C-4186736A818E.jpeg
 
Da var den på plass :)
Kan dessverre ikke bare hente ut, men ikke så galt å kjøpe hos AD heller, hatt lyst på LHD klokke før, men dette var første som virkelig passet meg. Artig med LHD og sort+grønn, jeg diggern selv om meningene er delte om denne :cool:

Passer forøvrig på begge hender synes jeg, uvant å ha på høyre så blir nok på venstre.
 

Vedlegg

  • 20220618_193038.jpg
    20220618_193038.jpg
    203,9 KB · Visninger: 0
Vil jeg tro. Lenken passer fint på 126710, og tipper de ikke har endret noe siden da..

Merk at du må benytte barettene fra 126720 for å få det til, ettersom 116610-barettene er vesentlig større. Barettene fra 126720 vil ikke fylle ut baretthullet i lenka, men plasserer seg likevel sånn at lenken presses fint på plass mot kassen.
 
  • Liker
Reaksjoner: icejeep
Vil jeg tro. Lenken passer fint på 126710, og tipper de ikke har endret noe siden da..

Merk at du må benytte barettene fra 126720 for å få det til, ettersom 116610-barettene er vesentlig større. Barettene fra 126720 vil ikke fylle ut baretthullet i lenka, men plasserer seg likevel sånn at lenken presses fint på plass mot kassen.

Takk for tips, mulig jeg må prøve det. Liker clasp på sub veldig godt
 
Mulig det er skrevet om tidligere i tråden, men nå har hvertfall Rolex åpnet for å kjøpe ekstra lenke til 126710BLNR/BLRO. Mitt ur ble levert med Jubilee men har nå bestilt Oyster også. Forstår det slik at dette ble åpnet for i vår/sommer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Heftos og icejeep
Mulig det er skrevet om tidligere i tråden, men nå har hvertfall Rolex åpnet for å kjøpe ekstra lenke til 126710BLNR/BLRO. Mitt ur ble levert med Jubilee men har nå bestilt Oyster også. Forstår det slik at dette ble åpnet for i vår/sommer.

Hva kostet lenke ? hvilke AD hadde åpnet for dette ?
 
Jeg fikk oppgitt 3-4 uker to av stedene, så jeg antar det er hyllevare som kommer med på neste leveranse fra Rolex
 
  • Liker
Reaksjoner: allak