Official Timekeeper
Visit Casio

Vis oss din Rolex GMT

zl8

Medlem
27. okt. 2013
Har over de siste par årene sendt mellom 15 og 20 mailer til de forskjellige AD i Norge om å få kjøpe 126710BLRO - evt stå på "liste". Gråmarkedet er uaktuelt i alle tilfeller. Men lander mer og mer på at jeg ikke vil bytte ut rakkeren under her. Boksfersk fra AD i 2018, mitt navn på papirene og med en liten historie rundt det hele, gjør det vanskeligere for hver dag som går. Ikke ser jeg så mange av de heller?
IMG_8839.jpg

Medlem
9. nov. 2014
Vurderer sterkt å bytte bezel fra klassisk og original gmt master II til denne
73F852DD-65D3-4D0B-8EEC-242D8E096407.png

noen som har erfaring med bezelbytte og vet hvor lett/vanskelig det er? Sett tre YouTube klipp der det fremstår som enkelt men jeg er usikker på om det er verdt å finne ut hvor enkelt/vanskelig og dyrt det evt kan ende opp

Medlem
20. okt. 2014
Vurderer sterkt å bytte bezel fra klassisk og original gmt master II til denne Vis vedlegg 262843

noen som har erfaring med bezelbytte og vet hvor lett/vanskelig det er? Sett tre YouTube klipp der det fremstår som enkelt men jeg er usikker på om det er verdt å finne ut hvor enkelt/vanskelig og dyrt det evt kan ende opp
Bytte bezel er like enkelt som å riste et stykke brød, det er i hvert fall det på sub. Litt mer pes å lime stenene på lugs og crown guards. Er en sånn bezel kostbar?

Medlem
9. nov. 2014
Spørs hvor man kjøper de. Cagau sine er relativt dyre. De har egen nettside

Redigert: