Vis oss din Rolex GMT

E9E49A29-ABC0-4F65-B57A-C2F933302B0E.jpeg
 
Jeg liker en faded look, men er usikker på om jeg liker lakserosa..
Burde jeg bytte tilbake til original bezel insert?
Vis vedlegg 128092

Ai ai, stiller meg det samme spørsmålet daglig med min 16710. Dog liker jeg den lakserosa. For å komplisere har jeg også en jubilee-lenke og en oyster. Så da er forvirringen komplett.

Enn så lenge (endres nok hyppig) er jeg på følgende fasit:
  • Ny insert og oyster på vinteren
  • Faded bezel og jubilee på sommeren.
Syndes naturligvis hardt mot overstående regler og jeg bytter hyppig!
 
Ai ai, stiller meg det samme spørsmålet daglig med min 16710. Dog liker jeg den lakserosa. For å komplisere har jeg også en jubilee-lenke og en oyster. Så da er forvirringen komplett.

Enn så lenge (endres nok hyppig) er jeg på følgende fasit:
  • Ny insert og oyster på vinteren
  • Faded bezel og jubilee på sommeren.
Syndes naturligvis hardt mot overstående regler og jeg bytter hyppig!

Tenkte faktisk på det samme. Jeg har ikke en Jubilee i dag, men lurer litt på å kjøpe. Jubillee + den gamle insert'en kan bli kult, selv om jeg som sagt ikke er så fan av lakserosa. Skulle ønske den fadet med en mer rødaktig farge.
 
  • Liker
Reaksjoner: SpeedmasterPepsi
Tenkte faktisk på det samme. Jeg har ikke en Jubilee i dag, men lurer litt på å kjøpe. Jubillee + den gamle insert'en kan bli kult, selv om jeg som sagt ikke er så fan av lakserosa. Skulle ønske den fadet med en mer rødaktig farge.

Ingenting å tenke på, Jubilee er fantastisk på 16710 (og på hånda!)
 
  • Liker
Reaksjoner: JonasV
Fordi vintage koster skjorta og frykten for å bli lurt er ubehagelig.
Om man kjøper av folk som man stoler på, gjerne etablerte medlemmer her, så er det null stress.
Koster skjorta for pokker? Jeg har ikke sett en forbanna ny-Pepsi sør for 150k siden lansering, så kom ikke her og si at vintage er dyrt.