Vis oss din Blancpain

Jeg liker Blancpain, syns også de har mye lekkert utenom FF serien. :)

Men her er litt bilder av den jeg har på armen om dagen. Og det er en Fifty :D

Virkelig digger FF'en din @Toland85
Denne må jeg få ta i nærmere øyesyn en dag:D Pøs på med bilder, ikke vær så bekjeden;)

Redigert av en moderator:
Hvelplund i København har FF i utstillingsvinduet. Stod å glana på den i helga. Må være en av de klokker man bør (må?) ha i en klokkesamling med minst ett dykkeur. Hadde valgt Blancpain fremfor Rolex uten tvil.

Ikke akkurat min, men skulle ønske at den var det.

Adam Craniotes kjøpte denne da den kom på markedet. Av ymse årsaker produserte BP kun noen få eksemplarer i dette materialet. Jeg trodde det var titan, men ifølge Adam er det visst mer enn som så. Ceramic titanium. Noe som vanskeliggjør/fordyrer kasseproduksjonen så mye at BP trakk den fra markedet/avsluttet produksjonen omtrent før de begynte. Lite visste Adam om dette da han kjøpte klokken. I ettertid har han fått kunnskap om hvor mange eksemplarer som faktisk ble produsert.

27 eks totalt. Neppe noen fare for at han går på en økonomisk smell her.

Den observante leser legger her merke til nummeret på kassen - og The Best Damn Bloody Mary in NYC:cool:

Har sikket mye på denne på Instagram og viste ikke at BP hadde sluttet å produsere den. Som du sier er nok pengene hans trygge :)

Ser at urverket.no har begynt å selge Blancpain. Ikke akkurat en AD, men dog..

Så alt for mange ønsker, og alt for lite penger....

10607898_336210803227647_1949097173_n.jpg

Min Blancpain Fifty Fathoms Air Command fra FF Trilogy-kolleksjonen sier hallo :)

IMHO er hele Fifty Fathoms Trilogy nokså undervurderte ur. Sjekk historien hos PuristsPro.