Vis oss din Audemars Piguet!

Fantastisk tråd! Heldige eiere! Har fått mere og mere sansen for AP og når i tillegg en av ambassadørene er en stor helt, får man bare begynne å spare :cool:

Hehe....jeg har vært i kontakt med Mogens om flere ur, blant annet gullklumpen hans, men har funnet ut at jeg ikke har baller nok til å gå med en helgull rolex :oops:
Men at det blir ny klokke skjer nok, RO-en beholdes nok men må selge et par andre klokker først.

Du har vel hatt ute et par på finn.no en stund allerede nå? Så planene er vel godt underveis allerede ? :)

02950389-37bb-3bf6.jpg

Her er min AP ROO Navy for anledningen antrukket i sort gummi. Jeg vet flere her har et anstrengt forhold til Offshore modellene - men jeg digger denne

God helg!

Genta var nok inne på noe da han tegnet disse ja... Utrolig flotte saker!

Keep 'em coming (gjerne flere bilder av samme klokke, samme det)! :D

Du har vel hatt ute et par på finn.no en stund allerede nå? Så planene er vel godt underveis allerede ? :)

Hehe...hadde det bare vært så vel. Daytona angret jeg på at ble lagt ut, men angret at jeg hadde angret meg (...) og annonsen ble aktivert igjen denne uken :)
Det er noe med jakten på noe nytt. Prøvde faktisk en klokke idag. Vi får se, vi får se..

Kawatching - nice navy :p