Vis meg din GMT, og jeg skal fortelle deg...

explorer II passer egentlig til alle annledninger...

IMG_1159.jpg

17072010055.jpg

IMG_1117.jpg

Det må jo bare bli en 116710. Om polerte midtledd ikke er i din gate kan du jo ta en titt på vintageure.dk. Vurderer å gjøre det samme selv. Må bare være sikker på at det kan reverseres først.

sitat: "Bemærk denne her har fået matpudset midterleddet i lænken, som på de gamle, det ser bare fedt ud, iøvrigt pudset hos Klarlund."

og et lånt bilde:
21144-4.jpg

Her var det mange gode tips, takk!

Takk skarru faen meg ha, Moore!;) Den er grisenice, men i utgangspunktet litt dyrere enn jeg hadde planlagt. Kanskje jeg skal droppe turen og bruke alt på klokke:) (høna eller egget?)

PAM 233 er ikke dumt, og den viser faktisk forskjellen på PM/AM hvilket 320 og 321 mangler. Men det er en PAM og det var jo ikke planen nå...

Explorer II er ikke helt hva jeg hadde sett for meg, men en "gammel" Pepsi kunne kanskje vært noe?

Blir det en 116710, allikevel eller? Jeg rives og slites.

Flere gode tips?

Det må jo bare bli en 116710. Om polerte midtledd ikke er i din gate kan du jo ta en titt på vintageure.dk. Vurderer å gjøre det samme selv. Må bare være sikker på at det kan reverseres først.

sitat: "Bemærk denne her har fået matpudset midterleddet i lænken, som på de gamle, det ser bare fedt ud, iøvrigt pudset hos Klarlund."

og et lånt bilde:
21144-4.jpg

Denne var jo egentlig ganske nice. Hva mener opinionen om denne?

Kanskje jeg skal droppe turen og bruke alt på klokke:) (høna eller egget?)
Eller så kjøper du denne og bruker mesteparten på turen, da blir det fin tur da :mrgreen:

IMG_1887.jpg

Ellers synes jeg denne er veldig pen, Omega De Ville Chronoscope:
omega-de-ville-422.13.44.52.13.001_MED.jpg

Jeg må i denne sammenheng slå et slag for GP Traveller, her med Aviation dial, men leveres også med klassisk hvit skive og Dauphine-visere:

Den er flott, og en klokke jeg godt kunne tenkt meg. Fantastisk med alarmfunksjonen, så rekker du kanskje flyet også...;)

Eller så kjøper du denne og bruker mesteparten på turen, da blir det fin tur da :mrgreen:

Ellers synes jeg denne er veldig pen, Omega De Ville Chronoscope:

Gode tips! Begge på rem, så de utgår i denne runden. Har blitt gradvis litt fascinert av disse Orientene du flasher fra tid til annen, så skal lese meg litt opp på de..

Omegaen er forøvrig kjempeflott!

, men en "gammel" Pepsi kunne kanskje vært noe?

Flere gode tips?

Hva med noe som ikke en ser altfor ofte...Root Beer GMT?
2.jpg

Nå vet jeg ikke hvor aktuell noe sånt kan være (vi snakker jo en annen prisklasse enn meste av det andre som er nevnt her)
Men du får i alle fall svært mye til overs til tant og fjas ;)

Siden du spør, Vis meg din gmt: Orient World Time
5003466249_2a3b13edce_o.jpg

4311969104_0d4a02f905_o.jpg

Ikke i nærheten engang:) Hva er det?

Anonimo...

Jeg stemmer for JLC, det er vel snart det eneste merket du ikke har i samlingen, dermed på tide (JLC er også det merket som har mest GMT versjoner)..

Helt konge og Gull som du nå er hekta på...
ee41af48.jpg

Litt kjedelig design, men lenke:
17a038da.jpg

Tøff diver med GMT (min favoritt):
80bf2b6f.jpg

Navy Seal special edition...kulere blir du ikke...MED GMT:
d6f65005.jpg