Vis frem din(e) Zenith!

Min El Primero 36000 VPH

Må bare vise frem min El Primero 36´000 VPH. Er meget fornøyd med denne klassiske lekkerbisken!
PS: Dårlig mobilbilde som ikke får frem hvor pen den egentlig er.

P1020414_zpsbf2aa58d.jpg
[/URL][/IMG]
 
Har ikke fått med meg denne tråden. Herlig!
Har en sterk forkjærlighet for Zenith, nydelige klokker. Moro å se at en over her har (nesten) samme som meg bare med hvit skive (sikle sikle...:p)
@KimS , skal du selge så må du si ifra!!


photo.jpg



IMG_0534-1.jpg
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: mrChurchill
I motsetning til mange andre har jeg sansen for en av del av modellene i Defy-serien.

Har hatt to:


Denne synes jeg ble litt for mye av det gode, selv om den ga meg stor glede en periode.


Denne angrer jeg på at jeg solgte- en tøff beater som jeg mener ikke står tilbake for noen: flott finish og legendarisk verk.
 

Denne angrer jeg på at jeg solgte- en tøff beater som jeg mener ikke står tilbake for noen: flott finish og legendarisk verk.

Denne syns jeg er veldig fin selv også @torode. Jeg har litt problemer med lenken, men samtidig så anser jeg den som et tydelig nikk til de gamle Guy Freres-lenkene (som jeg heller ikke har helt sansen for ;) ) – men det er allikevel litt kult :D
 
Redigert av en moderator:
Har ikke fått med meg denne tråden. Herlig!
Har en sterk forkjærlighet for Zenith, nydelige klokker. Moro å se at en over her har (nesten) samme som meg bare med hvit skive (sikle sikle...:p)
@KimS , skal du selge så må du si ifra!!

@komodo Takk, men denne tror jeg er den eneste keeperen jeg har.. det første skikkelige uret jeg kjøpte meg må jeg nesten beholde i evig tid. Også synes jeg det er helt nydelig, da! :)


Kim!
 
Redigert av en moderator:
Bortsett fra at du da sender gummiremmen i denne retningen, har jeg tenkt å prøve den på Bond-nato og ser etter en passende brun croco-rem.