Virker dette suspekt?

Kan dette være noe for deg rambutan?
36mm, automatic, fin og sjelden klokke.

R0433_20120301150901_4_800x800.jpg


http://www.rgtime.com/en/watch_info.php?watch_id=1804&page=1&1957818470
 
Kan dette være noe for deg rambutan?
36mm, automatic, fin og sjelden klokke.

R0433_20120301150901_4_800x800.jpg


http://www.rgtime.com/en/watch_info.php?watch_id=1804&page=1&1957818470

Nja, den ble litt to much! :p
Men størrelsen er perfekt;)
Det hele startet når jeg var innom vår lokale rolex sjappe, og de hadde tilfeldigvis en 300m midsize quartz der. Da ble jeg solgt,problemet var bare det at den var quartz. :p Jeg må se litt mer på electric blue. Syntes kanskje den ble litt mer maskulin.
 
"Stå på krava"! Ønsker du deg blå skive med bølger, syns jeg du har tatt det rette valget. Selgeren du snakker om er jeg enig med de fleste her; ligg unna.

Jeg har denne klokken i full-size, og elsker den. Dessverre har asylet her fått meg til å tenke på å bytte viserene til sverdvisere. Jeg lar "ballen" ligge noe mer, da jeg enda ikke er sikker.
Klokken forsvinner aldri fra boksen :)
 
Den polerte bezelen gir jo klokken en liten bling-faktor. Akkurat passe til en dame av ditt kaliber. Trur eg...
Hahaha! :p
Det har jeg monster'n til, bra å dra på byen med også, sånn at jeg ikke dør dagen derpå fordi mine litt dyre kokker har fått seg en smell! :cool: merk: vi snakker da skikkelig rotbløyte:p
Men joda, du har noe rett i det minutman;)
 
Er selv av den oppfatningen vil ikke gjøre en deal med noen som virker så lite interessert. Det var også godt å høre at dere tenker det samme, lurte jo litt på om det var normalt å møte på slikt.:rolleyes:
 
Det er suspekt!! Nå ligger annonsen ute på nytt, men da har uret plutselig blitt quartz og glasset er riktignok byttet... Er dette love da, og detter en såkalt premium og trustet seller...:(
 
Dette blir verre og verre, men jeg tror ikke det er svindel, kun udugelighet og hastverksarbeid. Det står i teksten nederst i annonsen at dette er chronometer. Jeg er godtroende av natur, noe som ikke alltid er like lurt. Har nå sendt en mail og bedt om nærmere informasjon. Ikke det at jeg har tenkt å kjøpe denne eller anbefale noen andre å handle der, men av ren nysgjerrighet på hva som skjer. De er oppført som "good guys" hos chrono24 og dette betyr forhåpentlig at de er det også.
 
Kjøpte nettopp ElectricBlue med sverdvisere. Er kjempefornøyd med dette:)
Om en velger sverdvisere er opp til en selv, noen liker sverdvisere, andre skeletonvisere. Helt opp til deg:)

Det kan være lurt å vente på en god deal. Jeg var med i rundt ti budrunder på ebay før jeg fikk klokka til den prisen jeg ønket meg.:cool:

Lykke til på jakten:)
 
Har samme klokke som cosmo_dud. Jeg syns den blå skiven med bølger er fantastisk. Og dessuten skjønner jeg ikke dette "hatet" mot skjelletvisere.......
 
Cool!!


Nei ikke jeg helt heller, men det kan vel ha noe med det at lumen forsvinner etterhvert? Mulig jeg er helt på bærtur...

Nei, for min del går det kun på estetikk. Jeg synes skiven ser renere og mer klassisk ut med sverdvisere. Men dette er jo bare en smaksak;)
 
Nå er iallefall klokken tilbake med byttet glass ser det ut til å nuh heter det automatisk :p

Er enig at hele visere er penere, det er bare synd at den ikke kommer med blå bezel blå skive og hele sverdvisere. ;);)
 
Her er det hyggelige svaret jeg fikk på min hyggelige henvendelse:


Dear Mr.Minuteman,

First of all we would like to thank you for your shown interest in our Omega Seamaster Midsize.

It is the automatic one! We are sorry about the mistake! We already changed it.
The pictures which we have displayed are the original pictures of the watch.

If you do have any more questions, please contact us.

Kind regards,

Monique Burger
 
Wow Minuteman!! Det må jeg si:D Du har draget på damene,hehehe. Var mer til svar enn jeg fikk! Lurer på hva jeg gjorde galt?