Vinterferie til Gran Canaria

Medlem
3. mars 2010
Innlegg
971
Sted
Innlandet
Nå som vår eldste har startet på skolen, vurderer vi for første gang å ta vinterferie med barna (6 og 2 år). Det beste alternativet er å ta en uke på Gran Canaria. Ved første øyekast virker det veldig dyrt, ca 50 000,- for en uke inkl helpensjon/all inclusive for 2 voksne og 2 barn (fra Ålesund). Noen som har erfaring med slike turer? Er det mulig å få det noe særlig rimeligere, eller er det bare å gi gass? Og ikke minst: Er det verdt pengene?

Andre erfaringer på godt og vondt tas også i mot med takk :)
 
50K er normalt i høysesong som høstferie tross alt er.

Men - du kan forsøke følgende: Velg avreise fra en flyplass lokalisert i en kommune som IKKE har høstferie når dere har. DA kan du spare mye...
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
50K er normalt i høysesong som høstferie tross alt er.

Men - du kan forsøke følgende: Velg avreise fra en flyplass lokalisert i en kommune som IKKE har høstferie når dere har. DA kan du spare mye...
50K er normalt i høysesong som høstferie tross alt er.

Men - du kan forsøke følgende: Velg avreise fra en flyplass lokalisert i en kommune som IKKE har høstferie når dere har. DA kan du spare mye...

Bra tips - det skal jeg sjekke!
 
Høres dyrt ut. Betalte 22-23 nå i vinterferien til Amadores fra Bergen. Bra 4 stjerners hotell. (Ving). Ingen måltider var inkludert. Vi liker å varierere og spise på ulike steder hver kveld.
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Høres dyrt ut. Betalte 22-23 nå i vinterferien til Amadores fra Bergen. Bra 4 stjerners hotell. (Ving). Ingen måltider var inkludert. Vi liker å varierere og spise på ulike steder hver kveld.
2 voksne og 2-3 barn i den prisen?
 
2 voksne og 2 barn. Hotellet het Vista Amadores. Men hva jeg synes er greit hotell kan kanskje være helt på trynet for andre. Jeg er en enkel mann.
 
Har bestilt til Tenerife nå i påskeferien som kommer. Endte på 29' midt i påskeuka for samme gjengen. Også med Ving.
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann