Vinterdepresjonen sliter i kroppen.....Dette er min hestekur !

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Innlegg
4.325
Sted
ThePromisedLand
Etter snart 4 år på Tidssonen,er det nå dags for downsizing av tidsbruken og den stadige higen etter siste nytt,både innen klokker og ikke minst.....-hva skjer her inne da ?
Har dessverre kommet inn i et spor der klokker flippes så raskt at blekket knapt har tørket på garantikortet:(
Det og kunne glede seg over en klokke etter at plastikken er tatt av,er for tiden helt borte. Straks klokken er i hus begynner hode og tenke på den "neste" klokken......Og dermed er jakten i gang igjen.
Når man nå føler kun tomhet og nedstemthet med hobbyen klokker, ja da ringer det en alarm inne i mitt hode ! Ergo må grep taes.
Etter at jeg personlig har snakket med andre brukere har inne,samt lest en del poster (for det meste i Salon Prive) om dette temaet om det og føle meningsløsheten,samt eskaleringen av både tid/kroner som investeres i dette,er jeg trygg på at dette ikke bare angår meg.

Misforstå meg rett, Tidssonen`s leder med det pompøse navnet @Fyrsten, gjør jo en fantastisk jobb som administrator for dette minisamfunnet. Men p.t. må nok jeg bringe andre `sunne`ting inn i mitt kretsløp for og balansere og restarte hobbyen igjen.

Ergo så avslutter jeg mine unboxinger med der jeg startet for 4 år siden.
Dette er mitt favoritt merke,og min favoritt modell også :)

Takk til alle hyggelige mennesker jeg har møtt på samlinger og div treff.
Vi snakkes sikkert litt frem i tid........


Mvh
Phenix


Så til dagens siste unboxing. En brand ny klokke handlet hos min lokale AD i dag.

381313C9-3D15-4E18-B7DC-0C1161EA09A9_zpsz1j5vfp4.jpg
[/URL][/IMG]
0CDB5006-FF70-4F49-8586-164C2176C119_zpsirhxsicn.jpg
[/URL][/IMG]
05589C0B-02AA-4925-BDA6-42BDD1BE6377_zpsm3owzrty.jpg
[/URL][/IMG]
EE349A04-D2AB-486E-BDB7-C38AA61EDD49_zps8hkqumnu.jpg
[/URL][/IMG]
90B366B9-1DC5-4D8C-91EE-6C77BBFB1400_zpsdiqrjp0o.jpg
[/URL][/IMG]
1DD9888E-C639-497E-82A6-7407305AB006_zpsmlizqi3v.jpg
[/URL][/IMG]
78FB8FA4-0D8F-4490-9122-57D412F8D875_zpsuud5idcm.jpg
[/URL][/IMG]

Takk for titten :)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med flott PO!

Klokkeinteressen går opp og ned, og noen ganger kan den kanskje bli litt intens :) Da er det greit å ta en liten pause og prioritere litt andre ting.


Men vi satser på å se deg igjen om ikke så alt for lenge @Phenix :)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer! Den sitter veldig fint på armen din så tror ikke dette var så dumt. Håper du ikke forsvinner helt ut av TS. Har selv kuttet veldig ned på hvor mye tid jeg bruker her inne og Instagram. Føler at det tiltaket har balansert hobbyen mye bedre. Klokker er ikke livet, bare et fint lite tillegg i livet :)
 
Grattis med fin PO! Håper du kommer tilbake om ikke sååååå lenge :mrgreen:
Prøver å minske tiden selv, ettersom det går fort en god del tid til TS.
 
Gratulerer!!

Jeg kan like at du annonserer din "metthet" med en ny unboxing - her er det håp ;)

Flott klokke!
 
^this

Oransje er ikke en farge jeg selv liker så veldig godt, men denne klokken er jo lekker som bare det. Gratulerer!
 
Gratulerer med en flott PO chrono. Har sonen blitt en "timebandit" for deg :D Insiksfylt unbox, tvi tvi og knock on wood.
Skal vi først spøke om brukernavn så er jo den mytologiske Føniksen noe som gir oss et håp :)

Grattis med å ha gått full circle, fornuftigere tidsbruk skal man ikke kimse med - kos deg utenfor murene :p
 
Hyggelig å se at du har funnet tilbake til deg selv.
PO'en er nydelig, uten tvil min personlige favoritt.
Enig med deg i at dette kun er en hobby, ikke selve livet, lev vel :)