Selges/byttes Vintage SpyderCo Police

Medlem
12. des. 2014
Innlegg
61
Sted
Vestfold og Telemark
Har en første generasjons SpyderCo Police liggende, har hatt den til pynt på kommoden. Ønsker å kvitte meg med denne da jeg har en annen kniv å kikke på.

Som sagt så er dette første 1. Gen Police, disse tror jeg ikke er hverdagskost her til lands. De ble produsert på begynnelsen av 90'tallet.

Kniven er i ganske god stand, håndtakene i SS har lite riper til å være 20+ år. Bladet har etter hva jeg kan se 1 ripe og 2 mindre dings, hvorav ingen av de på Eggen, men på ryggen og siden.

Har desverre ikke boks til den.

Jeg er åpen for bytte, da fortrinnsvis i armbånd eller klokker. Av klokker er det divere eller en pen dressklokke jeg er på jakt etter. Er ikke interessert i kvarts ur. Er gjenstanden dyrere enn min kan det gå penger i kjøpers retning.

Har du ikke ett ur eller armbånd du vil kvitte deg med er jeg åpen får alt mulig rart.

Verdien på kniven er veldig vanskelig å si, har prøvd å få svar på diverse forum. Men har sett at denne typen kniver går for $100-$150. Da fra godt brukt til mint med boks. Så jeg ønsker 900-1000kr for denne.

image_zpsfoagnbbx.jpg


image_zpszbl7x1mi.jpg


image_zpsvyotqhg3.jpg


Ved interesse ta kontakt på PM. Flere bilde fåes på forespørsel og sendes på Mail.