Vinkurs

Medlem
25. juli 2012
Innlegg
701
Sted
Lillehammer
Det nærmeste jeg kommer et vinkurs er å høre kelneren på restauranten fortelle hvilken vin som skal serveres til maten vi nettopp har bestilt, jeg er ikke veldig interessert i alle mulige dyptgående vinklinger i vin faget, men kjenner at jeg har lyst til å vite litt mer.

Det materielle har ofte stor plass på Julaften så i år vurderer jeg å gi bort et vinkurs til min kjære, og da gjerne i kombinasjon med god mat i fine omgivelser. Hvis gaven faller i smak er jeg kanskje heldig å få være med selv.

Har funnet dette på nett:

Refsnes Gods Vinkurs

Gavekort til Vinkurs Grand Hotel 2014| Leveres straks på din e-postadresse.

Det finnes flere der ute med det var disse som ved et raskt søk så mest aktuelle ut. Som utflyttet Mossing burde jeg kanskje satse på Refsnes Gods?

Tar gjerne i mot innspill og tips :)
 
For noen år siden var jeg på tilsvarende vinkurs på Refsnes Gods. Veldig hyggelig, god mat og godt drikke. Anbefales!

Lærte litt gjorde jeg også. Ellers vil jeg anbefale at du/dere melder dere inn i en vinklubb - det finnes helt sikkert flere på Lillehammer. Vi er så heldige at vi har en av Vinmonopolets eksperter som leder i vår vinklubb, og etter gjentagende terping på det grunnleggende føler jeg meg nå relativt trygg når det gjelder å kombinere mat og vin. Slik JEG liker det.