Vil kjøpe klokke

Medlem
1. april 2016
Innlegg
0
Sted
Oslo
Hei, jeg er hva man kan kalle veldig ny når det gjelder klokke gamet. Er det å anbefale å bestille klokker fra urverket.no da jeg ikke finner de modellene jeg er ute etter på klokker.no eller hos lokale forhandlere. Hvordan ville for eksempel garanti på en michael kors klokke være, vil den gjelde i forhandler også eller kun igjennom nettsiden?

Lurer også på om varene er pirat kopier eller om de er legitime?

Unnskyld for min ignoranse :/
 
Kort svar.
Se etter en klokke, ikke et motearmbånd som viser tid.
Urverket.no er seriøse de og har garanti, men anbefaler å kjøpe hos en forhandler, da de er behjelpelige med justering av lenke og så har du eventuelt en gyllen anledning ved fremtidig hjelp og kjøpe av neste klokke ;)

EDIT: min datter ønsket seg en "gullfarget" Michael Jacobs (eller no) men ble strålende fornøyd da jeg kjøpte en Seiko i samme stil og prisklasse.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: time og Utinaturen
Takk for svar! Helt enig i det du sier, vil ha en klokke og ikke motearmbånd. Har nok av guilty pleasure klokker av den typen og nå er jeg ute etter noe av skikkelig kvalitet.

Ville bare vite om urverket er en seriøs forhandler da jeg ikke har klart å finne det jeg er ute etter hos de lokale forhandlerne.

Skal lete videre på dette forumet da jeg har funnet noe herlige tråder om gode kjøp til en 5tusen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Urverket.no går for å være en pålitelig gråmarkedsforhandler.
Har ingen erfaring med dem personelig, men det finnes ganske mange tråder om dem her på TS hvis du tar deg bryet med å søke litt i gamle tråder.
En ting å være obs på er at oppgitt veilledende pris ikke alltid stemmer helt med virkeligheten.