VGTV: Vårens trendguide - Klokker :D

Stusser litt over at han sier at PO vil stige i verdi! Da snakker vi vell veeeeldig langsiktig, og det kan man jo ikke garantere uansett.

Akkurat det tenkte jeg på også, men OK! Jeg er helt enig i at PO er ei fantastisk klokke og det derfor jeg bruker min HVER dag :) Noen som vil si hvor denne mannen jobber?

ps. Hørte jeg walk-in watch closet? :eek:

Akkurat det tenkte jeg på også, men OK! Jeg er helt enig i at PO er ei fantastisk klokke og det derfor jeg bruker min HVER dag :) Noen som vil si hvor denne mannen jobber?

ps. Hørte jeg walk-in watch closet? :eek:
Jeg skrev hvor han jobber lengre opp

180787_10150131251841303_522846302_8458413_1733150_n.jpg

Ikke bare klokker han har i skapet! ;)

kan forsåvidt bare se 2 casio, en rolex gmt og en breitling, så han har nok ikke så mange som 150 i rotasjon ;) Ville jo vært litt av et valg om morgenen! :p Så resten ligger nok på et lurt sted :)

Dette var morro og se! Dette er jo min klokke mann for å si det sånn. Har blitt noen timer med hjelp og diskusjon. Han er å finne hos Protid på Paleet og andre siden av spikersuppa. Veldig hyggelig fyr og veldig hjelpsom. Så vidt jeg vet så er han innom og titter her en gang i blandt. Er vel sikkert fler her inne som er enig i at PO er den kuleste klokka også :)

+1

:D

Føler det blir satt mer og mer fokus på klokker både innenfor mote med også som samlingsobjekt og investering :) Kansje vi her på sonen er i ferd med å påvirke "motenorge" i en positiv retning samtidig som flere og flere legger merke til hva folk har på armen? Vi er jo inne i en periode hvor det er mye fokus på stil og klær for menn, spesielt retro, og kansje flere ser at en klokke er med på å "skape mannen" :)

Håper det kommer flere slike filmer og artikler i fremtiden!

Léon:cool:

Artig innslag. Nå skal jeg se den en gang til, men denne gangen skal jeg fokusere på programlederen.

Litt drøyt å påstå at POen vil stige i verdi, men ellers virker jo dette som en skikkelig trivelig og engasjert fyr som sprer det gode ord :).

Veldig artig reportasje!
Flink fyr. Lekker babe også.....;)
Så den to ganger, jeg.
I forhold til en presumpsjon om at de aller fleste seerne ikke vet diddely squat om ur, likte jeg det han sa og anbefalte. Dog har vel de færreste råd til å realisere anbefalingen.

Flott å se at klokker blir satt mer i fokus i media. Jeg stiller meg avventende til at den nye PO vil stige i verdi, det er vel litt tidlig å si ennå. Det som overrasket meg mest var egentlig at han ikke trakk frem Submariner som det ultimate hverdagsklokkekjøpet. Men han så ut som en Omega-entusiast, han bar jo en Deville i gull på hånden :) Synd han ikke trakk frem GOen som lå på bordet!

Vil vel tippe man må ta litt i betraktning hvor han jobber hen også, i forhold til merker som blir promotert og trukket fram.. Hadde nok vært annerledes om han jobbet i en annen butikk.

Ellers vil jeg rose innslaget, veldig fint med litt faglige innlegg i forhold til klokker som mote:) Noen små ting han nevner er sikkert ikke alle helt enig i, men det får så være, generelt bra synes jeg:)