Verdivurdering gammel Rolex

Medlem
1. aug. 2015
Innlegg
224
Sted
Norge
Har fått tak i en gammel Oyster Perpetual Datejust Superlative Chronometer. Noen som kan anslå verdien på dette eksemplaret?

IMG_6731.JPG
IMG_6732.JPG
IMG_6733.JPG
IMG_6734.JPG

Fake? Ekte?
 

Vedlegg

  • IMG_6735.JPG
    IMG_6735.JPG
    111,9 KB · Visninger: 0
Redigert:
Nei, ikke 100 %. Ble mer usikker etter at du la ut de andre bildene.
 
Bezel ser for tynn ut og forstørrelsen er feil. Det siste kan skyldes uorginal plexi. markørene derimot ser utvilsomt feil ut
 
Jeg heller mot at denne er fake, men jeg er langt fra sikker basert på de uskarpe bilder tatt fra uheldige vinkler, som skaper et optisk fenomen rundt indeks markeringer og cyclops.

Tenker imidlertid med gru på om trådstarter etter de bombastiske utsagn her om fake, hadde makulert uret og så viser det seg at det er ekte, men at bildene var dårlige:eek:
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og holmby
Jeg heller mot at denne er fake, men jeg er langt fra sikker basert på de uskarpe bilder tatt fra uheldige vinkler, som skaper et optisk fenomen rundt indeks markeringer og cyclops.

Tenker imidlertid med gru på om trådstarter etter de bombastiske utsagn her om fake, hadde makulert uret og så viser det seg at det er ekte, men at bildene var dårlige:eek:

hehe, hadde faktisk tenkte til å skrive at klokken så fake ut, men at jeg ikke var ansvarlig hvis han endte opp med å kaste den. Ble for mye å skrive på telefonen, så gjorde det så kort som mulig. Skal justere meg neste gang :)
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Lenken (+logo), for små skive, bezel og forstørrelsen ser fake ut. Da regner jeg med alt er fake.
 
Jeg heller mot at denne er fake, men jeg er langt fra sikker basert på de uskarpe bilder tatt fra uheldige vinkler, som skaper et optisk fenomen rundt indeks markeringer og cyclops.

Tenker imidlertid med gru på om trådstarter etter de bombastiske utsagn her om fake, hadde makulert uret og så viser det seg at det er ekte, men at bildene var dårlige:eek:

Hvordan vil du ha bildene?
 
Den låsen der ser heller ikke riktig ut.

EDIT: Men med litt bedre lys, så kan jeg nok endre mening ja.