Grattis med en klassisker:)
boenna_69 Medlem 9. mars 2011 Innlegg 4.609 Sted Oslo 1. jan. 2013 #17 Grattis! Monster er en favoritt, og den nye er enda tøffere enn den gamle...
ocean2 Medlem 3. des. 2012 Innlegg 115 3. jan. 2013 #18 Lien skrev: Gratulerer så mye med ventepølse. Reagerte litt på at du tok den med deg i svømmehallen, med den ruggen der går man vel rett til bunns? Klikk for å utvide... Takk, hehe jeg stod stort sett rett opp å ned å så på junior mens han plasket i vei.. så det gikk veldig fint Til real svømmetrening blir det dog litt distraherende med stål på armen
Lien skrev: Gratulerer så mye med ventepølse. Reagerte litt på at du tok den med deg i svømmehallen, med den ruggen der går man vel rett til bunns? Klikk for å utvide... Takk, hehe jeg stod stort sett rett opp å ned å så på junior mens han plasket i vei.. så det gikk veldig fint Til real svømmetrening blir det dog litt distraherende med stål på armen
ocean2 Medlem 3. des. 2012 Innlegg 115 3. jan. 2013 #19 Takker for hyggelig respons, topper det hele med lumeshot.. (dog et dårlig mobilbilde) Heftig glow på denne, og den varer godt igjennom natten.
Takker for hyggelig respons, topper det hele med lumeshot.. (dog et dårlig mobilbilde) Heftig glow på denne, og den varer godt igjennom natten.
ocean2 Medlem 3. des. 2012 Innlegg 115 3. jan. 2013 #21 Jeg glemte nesten å nevne, at jeg har på vei en sånn i posten: Type Orange Så får vi dressa den saken her bra opp til sommeren!
Jeg glemte nesten å nevne, at jeg har på vei en sånn i posten: Type Orange Så får vi dressa den saken her bra opp til sommeren!
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 5. jan. 2013 #22 Gratulerer med klassiker