Velkommen til NURK-møte, onsdag 17. juni kl 19-21.

Under radaren

Støttemedlem
Medlem
26. feb. 2008
Innlegg
320
Sted
Oslo
Hei klokkevenner

Velkommen til nytt møte onsdag 17. juni kl 19. på

Eckers Cafe Ullevål,
Vestgrensa 2, 0851 Oslo


https://www.eckers.no/

Ta trikk til John Collets plass, alternativt gateparkering om du kommer med bil.
De har et eget møterom i kjelleren - ned trappen rett innenfor inngangsdøren.

Vi betaler ikke for lokalet, men de forventer nok at vi kjøper noe drikke (evt mat for de som ønsker) i kafeen.

Tema denne gangen må jo bli "Fargerike Sommerklokker"

Det blir gode muligheter til å se fine klokker og til å treffe andre klokkeinteresserte.

Ta med klokker, venner og kjente. Alle er velkomne !

Vi håper å se dere der mellom kl 19 og 21.

Vi kommer tilbake med datoer for høstens møter

Med vennlig hilsen
#nurk_no
https://www.instagram.com/nurk_no/

Roger og Dag
Tlf 90 56 78 91 (Dag)