Vel ambisiøst?

Dette er jo også en måte å tjene penger på...

Hva i all verden er dette for en kommentar? Er vel ikke totalt alene om å ha innsett at jeg egentlig hadde lyst på noe annet når uret først kom? Den er superfin, peneste klokken jeg noensinne har hatt, men den føles for liten på håndleddet, og jeg må si at jeg ikke var veldig fan av kassen på den. Smak og behag. Nå blir det noe nytt i stedet :)

PS: Kan garantere deg at dette ikke var noen lønnsom affære. Går vel ganske greit i null :)
 
Jeg tenkte når jeg så prisen på finn: dette var vel litt "vel ambisiøst"


Tog dåkke an??
 
Er vi heldige bir det en ny unboxing av klokken i morgen.
 
Den gikk til en som visste hva han skulle ha, og jeg tror han blir fornøyd. Det ble en byttethandel hvor jeg får en BLNR som jeg har kikket på lenge :) Totalt kommer jeg nok ikke ut i pluss, om det er det dere var bekymret for, gutta ;)

Takker uansett Havvo for en fint gjennomført handel :) Dette var bare ikke klokka for meg, og det synes jeg ikke at jeg skal få så mye stress for. Leser kommentarene deres akkurat slik dere ønsket at de skulle fremstå, og det er helt greit at dere nok synes jeg er litt av en idiot, men det tar jeg med godt mot. Fortsatt veldig glad for å være en del av et så kunnskapsrikt forum, med så kunnskapsrike medlemmer :) Mange av dere jeg nok kan lære mye av. Dette mener jeg.

Takk for alle kommentarer. Synd denne ikke var for meg.