Valget

Mener å ha lest at det har vært noen problemer med det grønne glasset på Milgauss.:confused:
Er dette glasset sprøere enn de blanke safirglassene?
Eller er dette bare et tomt rykte? Her må det være noen Rolex fantaster som kan avkrefte dette, eventuelt forklare hvor dette ryktet kom fra.:)

Mener å ha lest at det har vært noen problemer med det grønne glasset på Milgauss.:confused:
Er dette glasset sprøere enn de blanke safirglassene?
Eller er dette bare et tomt rykte? Her må det være noen Rolex fantaster som kan avkrefte dette, eventuelt forklare hvor dette ryktet kom fra.:)

Mener å ha lest på rolexforums.com at dette bare er en myte. Spurte også AD om dette og han hadde ikke hørt at dette skal være noe problem :)

Milgauss ville vært mitt valg, om man ikke heter Ole Brum og sier " ja takk, begge deler ".:D

Milgauss ville vært mitt valg, om man ikke heter Ole Brum og sier " ja takk, begge deler ".:D

Vel, begge deler er ikke et alternativ på nåværende tidspunkt... Selv min finansminister har grenser som jeg må overholde...

For øvrig er det en myte at Ole Brumm sa; "Ja takk, begge deler". Riktignok ytret han disse ord, men storyen er som følger:

Ole Brumm ble spurt om han ønsket brød og honning. Da svarte han; "Ja takk, begge deler, men det kan egentlig bare være med brødet".

Så, da får jeg si; Ja takk, begge deler, men det kan egentlig bare være med Exploreren (for øyeblikket) ;) Jeg har falt litt for "annerledes"-argumentet som går i Milgaussens favør...

Milgaussen liker jeg best, og selger min GV nå i "kjöp og salg" grunnet andre klokke og bil prioriteringer;)