valg av sommer beater.!

Medlem
5. aug. 2010
Innlegg
155
trenger tips til sommer beater, på gummi reim helst under 5-6 k.
gjerne med gmt funksjon..
haster
 
Trår vekk fra Tissot-fansen og stemmer på denne: :)



Synes denne så knallbra ut, særlig i titan.

Blir et bra og "billig" beater/badeklokke alternativ det der :) Stålutgaven havner vel på ca 5500,- Blir fort til at jeg bytter ut min gammle ds action med denne!
 
Blir et bra og "billig" beater/badeklokke alternativ det der :) Stålutgaven havner vel på ca 5500,- Blir fort til at jeg bytter ut min gammle ds action med denne!

Pris hos AD i Norge? Da ryker jeg på en selv tror jeg.
Erfaringsmessig legger Certina på ca en tusenlapp for titan, det gjelder i alle fall på quartz.
 
Skal du ha en skikkelig beater foreslår jeg du sjekker RESCO Patriot, tåler ihverfall normal mishandling og du får med både NATO og skinn i tillegg til Kevlar dykkerrem.
Tom
 
Pris hos AD i Norge? Da ryker jeg på en selv tror jeg.
Erfaringsmessig legger Certina på ca en tusenlapp for titan, det gjelder i alle fall på quartz.

Yes sir, skal være ca det den kommer på :) Pleier å være det ja, så tipper ca 1500,- mer for titan jeg ;)
 
DS Action Diver havner på 5490,- i stål ;) Måtte prøves på hånden denne, og den er absolutt cool til sommern :)
59096ebd-fdd5-c6d9.jpg
 
Jeg har kjøpt min neste "sommerbeater". For meg må en sommerbeater ha følgende egenskaper.

- automatikk, som alle mine klokker
- vanntett
- relativ billig ,da jeg bruker den ute i skjærgården hvor det lett tilkommer riper.
- jeg må like utseende på den.

Denne, som jeg ga ca. 1300 kr for, synes jeg at jeg kan bruke som "sommerbeater".


Seiko5.jpg