Valg av småbil til meg selv.

Går den bare 10% av?

Vanlige pleier å være at antispinn går av, men ESP forblir på, f.eks det forrige systemet VW er slik. For å skru alt av holder en inne i tre sek.
I de nye VWbilene er alt av med første klikk. Noe som har gitt sjefen for UPbilene flere grå hår da politifolkene har en tendens til å skru den av fordi de tror de kjører fortere uten den på..

Eller som i Mercedes, at alt reduseres ganske mye, men fortsatt stepper inn når elektronikken mener du har det for mye morro. :p
 
Gratulerer med nydelig bil, om du har vurdert å optimalisere "hjernen" blir den enda artigere;)
Forøvrig er jeg ganske sikker på at man må holde DTC-knappen inne i 5 sekunder på BMW.

Hilsen en som nå har bilen uten noe form for elektronikk, kun meg og en LSD:D
 
gratulerer med ny bil!

et lite tips kan være å bli tilhenger av bavaria Oslo på facebook. Da får man visst automatisk noen prosenter, også kan man spørre om ting man lurer på uten å tenke på åpningstider.
 
jaja, jeg holdt nå nede bryteren en stund når jeg skulle kjøre fruen på besøk, huhei hvor det gikk uten så mye elektronikk. hadde helt glemt hvor barnslig man blir med bakhjulstrekk. Bikkjen så litt skeptisk ut i bagasjerommet stakkars
 
Gratis med flott bil! :D

Bare ett spørsmål...

Fiat 500 så jeg ikke ble nevnt i tråden, men er selvsagt mulig jeg overså ett innlegg. Og da snakker jeg selvsagt om Abarth-versjonen! ;)
 
mannen er nesten 2 mener høy og har lår som whiskytønner. 500ene er ikke laget for de dimmensjonene. Så hvertfall ikke sånn ut når jeg prøvesatt den... Selvom jeg med mine 170cm passet rett inn ;)
 
Hei, ikke mobb størrelsen min. Skal kreve mellomlegget fra en liten bil av coachen min. Fikk beskjed av bedriftslegen at på papiret er bmien min fæl, men på 11% fett var det ikke så ille in the end.
 
Som en kar på 170cm som forhåpentligvis skal treffe deg innen uken for en prøvetur så vil jeg ikke kalle det mobbing. Snarere beundring. ;)
 
Hehe, hadde troen på at du var dryppende ironisk. :p Men forumironi er en vanskelig sak, så turde ikke helt ta sjangsen! :D
 
Ford Focus rs eller st, Mitsubishi evo6, Impreza wrx, Seat Leon cupra, fiat 500 abarth, fiesta st, lotus elise (2seter for lite, men verdt det...) Vurder også softwaretrimming fra bsr.se -kan gi mye ekstra piff uten norske hk-avgifter :D