Valg av nettside å klokke.

snakket med en del urmakere å funnet ut at jeg ikke skal ha noe mekanisk/automatisk klokke i allefall for det krever dyre servicer å tåler ikke så mye

blir nok en g shock eller lignende :) men får nok ikke handlet føre i desember :)

Spørs veldig på hvilken klokke du kjøper. Seiko er ikke de dyreste på sevice i alle fall ;) Jeg liker også designet til Hamilton, du finner de på creation.

G-shock er kule klokker som tåler en støyt, lykke til med kjøp.

Det acnorway anbefaler ser veldig greit ut.
Hvis du leser plakater i klokkebutikker i Norge, alle sier at liksom alle klokker på internet er falsk, uten garantie...Trafikkert, som finansiere terrorism... Er radioaktive? Sprenger din hånledd av? Inholder pesten mellom remlenkene??...Eller gjør deg depressiv:rolleyes:
Jajaja...Noen liker ikke "utro" kunder.
Fins mange trygge butikker på nettet som selge ekte varer: Mann overlever ikke lenge når mann selger falsk tull med alle nettbutikker som fins der ut, spesielt når mann har til og med profil på FB.
Kinesere er ikke opptatt i å lage falsk Invictanus: Alt fra Invictanus er 100% lagt i Kina bortsett fra den "Sveitsisk" urverk som er kanksje 50% Kinesisk også:p
Ja, ETA solgt deler til Kina i mange år... Dem stoppet nå tror jeg, men det fins fortsatt maaannnnge deler der og orden på gata sier at Invictanus ble "tatt med skjeggen i den Kinesisk postkassa" på Sveitsisk grense med disse urverk faktisk: Nå stopper jeg der før jeg blir saksøkt av "Eyol Lallal :eek:
Kjøp den du: Made-in-Japan er tryggere en falsk Sveitsisk.
Seiko Automatic Diver's SKX007J1 SKX007J SKX007 200m Made in Japan Watch

Haha, må le av deg @Hammerfjord. At du tildels latterliggjør hans norskferdigheter

Redigert av en moderator:
var hos urmakere de sa en måtte regne en service vært andre år cirka som kostet en 2000kr synes det var dyrt men har falt litt for en seiko 5 automatic monster diver så får jaggu ikke bestemt meg hehe

snakket med en del urmakere å funnet ut at jeg ikke skal ha noe mekanisk/automatisk klokke i allefall for det krever dyre servicer å tåler ikke så mye

blir nok en g shock eller lignende :) men får nok ikke handlet føre i desember :)

?

Service på en Seiko 007/009 er noe man ikke gjør ofte. Billigere å bytte hele urverket, som koster typ 300-500kr

Ok, kanskje en G-shock tåler å bli kastet i bakken noe en mekaniker ikke tåler, men jeg har til og høre at en Seiko ved vanlig bruk, eller missbruk for den saks skyld har stoppet å gå.

Med mindre du er Chuck Norris ute på tur skal den nok tikke i mange år fremover skal du se. :)

var hos urmakere de sa en måtte regne en service vært andre år cirka som kostet en 2000kr synes det var dyrt men har falt litt for en seiko 5 automatic monster diver så får jaggu ikke bestemt meg hehe

Service hvert andre år? For no for****a tull!

Nei, før du i hele tatt trenger å begynne å tenke på service så er klokken for lengst flippet og nye klokker har kommet inn ;)

Er man arbeidsledig er det ekstra viktig å vite hva klokka er! Det siste man vil, er vel å komme for sent i et intervju..?

haha har klokke på moben da ;) men har ikke råd til den kule klokka akkurat nå :/ får mere penger i desember bare håpe den koster det samme eller mindre å er fremdeles på lager da ;)