Valg av kjøleskap og fryseskap

Velg det du i utgangspunktet har mest lyst på, blir aldri stort nok uansett. Har et kombiskap med franske dører på kjøkkenet, samt separate fryse/kjøleskap på kontoret. Alt er stappfullt til enhver tid;)

• Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Angående fryseskap. Driver du å skal fryse inn en del ferskmat som du har jaktet/fisket sjølv so ville eg hatt et skap med kapasitet ned mot -26 og/eller boost

• Liker
Har Samsung; noe gikk galt etter noen år (ikke bra), men fikk et nytt gratis (som durer på bra
på femte året).

• Liker
Miele uten tvil. Jeg har Miele i mitt eget hus + i alle min utleieenheter. Kvaliteten er utmerket, og servicen når noe går galt er meget god.

Jeg har prøvd hvitevare fra andre leverandører med blandet erfaring.
Sikker mye annet som er bra, men med Miele er du 100% sikker på å få kvalitet.

Når tid er penger, velg Miele ;)

N.B. Jeg jobber IKKE for Miele :D:D

• Liker
Reaksjoner: Jon Henrik og OEJ
Takk for god input :) Var i utgangspunktet klar for Samsung, men etter gode innspill her, endte vi opp med Miele kjøleskap og fryseskap.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Kjøpte ny fryser og kjøleskap for et par mnd siden, vurderte Miele og Gaggenau, Samsung holder ikke. I Tyskland regnes Gaggenau for å være bedre enn Miele, og endte opp med Gaggenau. Kjempefornøyd, isbitmaskin i frysedelen som fungerer perfekt, ikke tar det mye plass heller. Det lønner seg å kjøpe kvalitet på disse tingene, ingenting er surere enn å måtte bytte ut rett etter at garantien er gått ut.