Valg av dressklokke

For remmer brukte jeg i starten eBay My World - sulfejo veldig fornøyd med dem, en bilig rem i ok kvalitet.
Der etter har jeg brukt watchobsession.co.uk: Hirsch, Omega, Deep Blue Watches and Watch Straps som har et veldig stort utvalg av Hirsch remmer.

Når det gjelder klokke, så driver jeg selv å titter på en Tissot Visodate om dagen, har vel gjort dette i snart 3 mnd nå, men ikke fått ut fingern. Min anbefalning vil hvertfall å kjøpe et mekanisk verk, det tror jeg hadde vært best:p Orient osgå, for all del, veldig mye klokke for pengene, tror ikke du blir skuffet her heller:)

@Owee87: Gjør deg selv en tjeneste og følg rådene du har fått her. Dette skal være noe du tar på deg ved spesielle anledninger når du skal kle deg opp og gjøre deg så flott du bare kan. I tillegg skal det være en gave fra din kjære. Vil du virkelig at dette skal være et masseprodusert quartz-telleverk fra en klesbutikk?

For samme budsjett kan du få noen flotte gamle ur som kvalitetsmessig er godt på høyde med nye klokker til 10-20 ganger prisen. Se på merker som i dag ikke er så populære, men som før var eksklusive produsenter; Certina, Longines, Tissot, Eterna, etc. En slik klokke vil minne deg om din kjæres flotte gave der den tikker videre på håndleddet ditt om 40 år eller holde seg i verdi dersom du innen den tid har en annen kjær og vil selge den.

Se også min kommentar her: http://www.tidssonen.no/forum/vintageklokker-26/fars-klokke-14248/#post207329

Enig med de overnevnte taleren. Når prisen er den samme er det liten grunn til å ikke velge det beste produktet. :)