Vakker Omega.

Medlem
20. jan. 2009
Innlegg
704
Sted
Hamar
Siden vi ikke har en felles samletråd for slike småting, og siden det ikke skjer så voldsomt mye inne i Omega delen vil jeg dele bilde av denne Omegaen som jeg synest var veldig fin.

omega-seamaster-small-seconds-0.jpg


Seamaster Aqua Terra XXL Small Seconds Limited Edition.

Finnes også i gull:
omega-seamaster-small-seconds-1.jpg


Both versions feature a striking dial made of white enamel on two levels and the blue steel hands with their laser cut vintage OMEGA logos and based on a design patented by OMEGA in 1924 contribute to the watch’s timeless appeal. The 18 Ct rose gold (4N) watch is presented on a brown alligator leather strap on a polished 18 Ct rose gold buckle. The 18 Ct white gold version has a black alligator leather strap on a polished 18 Ct white gold buckle. This outstanding timepiece has been produced in an edition limited to 88 pieces each in 18 Ct white gold and in 18 Ct rose gold. Available soon at your nearest OMEGA dealers.

Jeg har lyst på!
 
Meeeget pen. Kanskje litt overkill med logo på viserne, men samtidig såpass diskret at jeg ikke la merke til det med en gang, men bare tenkte på det som en pen og annerledes viser-form. Og blå visere mot hvit skive er alltid pent. :D

Koster sikkert dessverre både skjorta og andre deler av garderoben. :(
 
Nydelig klokke, selv om jeg også synes viserne kunne vært uten logo. Men størrelsen på 49,2 mm er nesten komisk - spesielt på et selskapsur. Er det meningen man skal bære det utenpå dressjakken, tro?
 
Var ikke klar over at den var så stor. Det blir i det største laget. (ikke at det har noe å si, den er like fin på bildet og det er nok den eneste kontakten jeg kommer til å ha med klokken)

Likte egentlig viserene ganske godt, synest det var en ganske diskret måte å implementere en logo på.
 
Klokke for Skippern

Kul design på hele klokken, særlig viserne synes jeg. Synd at den er laget for Skippern og andre med tømmerstokkarmer.:D
Den størrelsen synes jeg blir direkte komisk. Den burde bli laget i strl 40 til max 44 mm.:cool:
 
Jeg vet ikke om jeg liker den så godt på bilde, men tipper jeg hadde blitt forelsket hvis den kom seg på armen min..
 
Utrolig pen klokke, men størrelsen er jo bare latterlig. Hadde den vært mellom 36-40 så hadde vi snakket perfekt dress ur