Takk for flott reportasje!!! :cool: Jeg tar sjansen på å gratulere med ny Planet Ocean :D
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.088 Sted Gullkysten 4. mars 2012 #31 Takk for flott reportasje!!! Jeg tar sjansen på å gratulere med ny Planet Ocean
Kohe321 Støttemedlem Medlem 19. okt. 2011 Innlegg 5.368 4. mars 2012 #32 Fantastisk bildeserie! Så ut som et utrolig hyggelig besøk. Spennende å se hvilken klokke du gikk for - jeg gjetter også nye PO Og den kaken så jo bare digg ut.
Fantastisk bildeserie! Så ut som et utrolig hyggelig besøk. Spennende å se hvilken klokke du gikk for - jeg gjetter også nye PO Og den kaken så jo bare digg ut.
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 4. mars 2012 #33 Hvor blir det av unboxingen? Pics, or it didn't happen, vet du
J jayeff Guest 4. mars 2012 #34 Minuteman skrev: Hvor blir det av unboxingen? Pics, or it didn't happen, vet du Klikk for å utvide... Slapp av Det er jo plenty med bilder å titte på i mellomtiden. Unboxingen har funnet sted. Bilder lastes opp i dette øyeblikk
Minuteman skrev: Hvor blir det av unboxingen? Pics, or it didn't happen, vet du Klikk for å utvide... Slapp av Det er jo plenty med bilder å titte på i mellomtiden. Unboxingen har funnet sted. Bilder lastes opp i dette øyeblikk
semmern Medlem 11. juli 2010 Innlegg 1.506 Sted Oslo 5. mars 2012 #35 Grattis med ny klokke! Den London-Omegaen er fantastisk vakker!
S Slettet bruker 1645 Guest 5. mars 2012 #36 jayeff skrev: Nope! Vi snakker rett og slett "sminkespeil" Klikk for å utvide... Hoho, det speilet hadde vært perfekt som gave til en kompis av meg som er rolexfantast! Si i fra om du skal flippe det! Så tar jeg det
jayeff skrev: Nope! Vi snakker rett og slett "sminkespeil" Klikk for å utvide... Hoho, det speilet hadde vært perfekt som gave til en kompis av meg som er rolexfantast! Si i fra om du skal flippe det! Så tar jeg det
J jayeff Guest 5. mars 2012 #37 Random Hero skrev: Hoho, det speilet hadde vært perfekt som gave til en kompis av meg som er rolexfantast! Si i fra om du skal flippe det! Så tar jeg det Klikk for å utvide... Du får slenge inn et bud da Jeg har ikke bruk for det, så jeg kan sende det til deg, om du dekker porto.
Random Hero skrev: Hoho, det speilet hadde vært perfekt som gave til en kompis av meg som er rolexfantast! Si i fra om du skal flippe det! Så tar jeg det Klikk for å utvide... Du får slenge inn et bud da Jeg har ikke bruk for det, så jeg kan sende det til deg, om du dekker porto.
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.461 Sted Vestlandet 5. mars 2012 #38 Takk for finfin bildeserie. Her var som vanlig mye snadder. jayeff skrev: Nope! Vi snakker rett og slett "sminkespeil" Klikk for å utvide... Whohoo! Et Rolex "snortespeil". Enhver Rolexelskende kokainmisbrukers våte drøm. Dette må da være en sikker vinner på fest.
Takk for finfin bildeserie. Her var som vanlig mye snadder. jayeff skrev: Nope! Vi snakker rett og slett "sminkespeil" Klikk for å utvide... Whohoo! Et Rolex "snortespeil". Enhver Rolexelskende kokainmisbrukers våte drøm. Dette må da være en sikker vinner på fest.
J jayeff Guest 5. mars 2012 #39 UJU skrev: ... Whohoo! Et Rolex "snortespeil". Enhver Rolexelskende kokainmisbrukers våte drøm. Dette må da være en sikker vinner på fest. Klikk for å utvide... Oi... Den tanken hadde ikke slått meg. Kanskje jeg bare skal beholde det? Ta med meg potetmel på fest og late som
UJU skrev: ... Whohoo! Et Rolex "snortespeil". Enhver Rolexelskende kokainmisbrukers våte drøm. Dette må da være en sikker vinner på fest. Klikk for å utvide... Oi... Den tanken hadde ikke slått meg. Kanskje jeg bare skal beholde det? Ta med meg potetmel på fest og late som
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 5. mars 2012 #40 Kanskje ikke Rolex laget det som et sminkespeil en gang. Snakk om å kjenne kundegruppen sin... haha