Utrulling av en melankolsk finne.

Fantastisk!
Takk for bidragene dine her på TS.
Du har jo en samling som går litt utenfor allfarvei. :)
Skikkelig kult å bli kjent klokker man ellers bare kan drømme om å se irl der ute.
Takk til deg òg.
Ja, det er mye interessant utenfor allfarvei, og som regel er det ikke kø der heller. :)

Gratulerer so mykje .. Er det lov å seie at eg er en smule missunnelig ?
Det er selvfølgelig lov — tar det som et kompliment.

"Det er så mye man ikke forstår," sa Mummimamma for seg selv. "Men hvorfor skal man i grunnen ha allting akkurat sånn som man er vant til?"

Gratulerer med en meget spesiell og utrolig lekker klokke, som definitivt ikke er akkurat »sånn som man er vant til» :)

Enig med Mummimamma; noe vant og noe ukjent er en fin miks.

Jeg har aldri helt forstått meg på Mummitrollet, men ble nettopp entusiast.

GTG på Devoldfabrikken straks koronahælvete har gitt seg? ;)
Ja, kort vei for meg, men ikke så enkelt for andre å komme seg hjem derfra en mørk og stormfull kveld.
DSC_1169.JPG


Denne burde fått seg en utmerkelse i årets GPHG.
gratulerer! (Håper den havner på Marked i fremtiden )
Det burde den helt klart.
Du skal være tålmodig hvis du venter på at den skal komme på TS-markedet, men Phillips selger prototypen på auksjon neste søndag.:)

An impressive and unusual prototype stainless steel skeletonized wristwatch with Technicolour Super-Luminova dial
 
Fantastisk klokke! Gratulerer så mye! Veldig bra at noen ikke følger alle andre når det gjelder valg av klokker.
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
Gratulerer! Helt fantastisk! Takk også for å gå utenfor allfarvei. Sarpaneva var helt nytt for meg, men har fått slått ihjel en hel del timer for å lese meg opp i løpet av helgen. Utrolig kule klokker. Håper du legger ut mange bilder i «dagens klokke» fremover:)
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir