Utpakking

Gratulerer Hopalong! Klassiker!

Godt at du tok affære slik at godbiten ble her til lands:cool:

Haha, JoLu klarte å overtale deg til denne ja :)

Gratulerer med en helt konge klokke! Du har jo sett på denne lenge nå, så det er vel herlig å få den i hus :D

Jeg syns du er meget disiplinert når du klarer å vente helt til du kommer på jobb for å åpne en slik pakke.

R-E-S-P-E-C-T

Alle de flotte acionbildene han har vist av denne klokken er nødt til å være juks. Uret er så pent at det knapt kan ha vært utendørs. :)

De fleste actionbildene er nettopp dét, men denne har heller ikke vært førstevalget i felt. ;)

Det var ille nok at han la den ut til gærningene på Finn, men da han truet med å sende den til utlandet måtte noen ta affære. :)

Et salgstriks som bare fungerer her inne... :D Jeg er også godt fornøyd med å ha holdt transaksjonen i familien!

Haha, JoLu klarte å overtale deg til denne ja :)

Det var ikke vanskelig, Hopalong var særdeles lettvint å ha med å gjøre som kjøper. :D

Herlig! Gratulerer så mye.:D
At du klarte å vente med utpakking helt til jobb!:eek:
På den andre siden hadde det nok vært farlig på veien hvis det var jeg som satt bak rattet med denne rykende fersk på håndleddet. Det er godt å høre at du tar samfunnsansvar.:)
Litt vanskelig å konsentrere seg på jobb idag eller...?;)

gratulerer så mye, imponert over disiplinen din når du klarer å vente til du er på jobb med å pakke ut...

Black dial Daytona...

drool-for-sale.jpg

Og så sort skive da gitt......

Denne er definitivt høyt oppe på lista....... Gratulerer!

Gratulerer med ny klokke :D Daytonaen står definitift på "lillegrail" listen, og så med svart skive da. Og sånn i tilfelle din kone skulle dumpe innom, så blir jeg forbauset at det går ann å få så mye klokke for 1999 norske kroner:eek::D

Santos-Dumont skrev:
Tre ord:

Ny-de-lig

Tre stavelser mener du? :p

Ja, eller egentlig ikke. Jeg mente ord, men på en litt sånn ironisk-vitseaktig måte som kanskje hadde kommet over hvis jeg hadde sagt det, og ikke skrevet det i et innlegg. Ser den.

Det tar uansett ikke bort essensen i innlegget mitt, som uansett kan summeres opp i to ord:

Vakk-ert (nei, det funker ikke)

Flott ur i hvert fall. Det eneste som kan konkurrere med denne modellen i stål og svart, er kanskje hvitt gull og svart, men det er close race.

Gratulerer så mye!
Uret fortjener en så dedikert samler til å ta vare på seg.
Dere kommer nok til å bli lykkelige sammen!:D