Utpakking - Panerai 720

Suften

Støttemedlem
Medlem
26. des. 2012
Innlegg
1.257
Sted
Viken
Panerai er et merke jeg har vurdert i perioder i en del år. Men interessen skjøt virkelig fart da sønnen min kjøpte seg en 372 tidligere i år. Jeg begynte å lese litt om den spennende historien til Panerai, samtidig som jeg satt meg inn i de ulike modellene som er laget. Jeg bestemte meg for å lete etter en modell som er tettest mulig opp til det originale med masse Panerai DNA. Etter å ha prøvd 372 og 424 fant jeg ut at 47 mm var den størrelsen som passet meg best. Så da det dukket opp en 720 til salg var jeg ikke i tvil, det var denne jeg skulle ha. Utpakkingen fant sted for noen dager siden, men legger allikevel ut noen bilder.

Boksen klokken kommer i er gigantisk.
IMG_2537.jpg


Den ytterste esken er tatt av og inni ligger den flotte karakteristiske Panerai boksen.
IMG_2539.jpg


Klokken er god tildekket av et tykt stykke stoff.
IMG_2540.jpg


Klokken kommer til syne og ligger pent stroppet på et flott brett. Ingenting å si på innpakkingen her.
IMG_2541.jpg


Legg merke til den lille nøkkelen som følger med til boksen. Ingen tilfeldigheter her.
IMG_2542.jpg


Klokken på det løse brettet.
IMG_2543.jpg

Et flott sertifikat med nummerering av klokken følger med.
IMG_2544.jpg


En flott bok (på italiensk) om historien til kampsvømmerne følger med.
IMG_2545.jpg


Boksen inneholder selvfølgelig annet obligatorisk tilbehør.
IMG_2546.jpg


Så endelig klokka på armen.
IMG_2547.jpg


Helt til slutt legger jeg til noen bilder som er tatt de få dagene jeg har hatt klokka.
IMG_2458.jpg

IMG_2502.jpg

IMG_2507.jpg

IMG_2516.jpg

IMG_2522.jpg


Jeg er ekstremt godt fornøyd med denne klokka. Den har alt en Panerai skal ha etter min mening. Tror jaggu dette blir en keeper.