Utpakking av ny chrono

Takk takk :)

Nå snakker vi :mrgreen:

1000-14.jpg

For sarte sjeler er kanskje dette bedre:

1000-2-3.jpg

1000-3-3.jpg

Men skal jeg børste midtleddene da? Hmm... Venter i alle fall en god stund med det. Må la den fordøyes grundig først. Apropos lenke, jeg var heldig og fikk tak i en overgangsmodell med SEL-lenke. Hadde litt dårlig kommunikasjon med selger først pga litt språkforvirring på mail og en hysterisk goddagmannøkseskaftsamtale på telefon. Ikke et godt tegn i utgangspunktet, men jeg visste at selger var pålitelig. Bilde og tekst samsvarte nemlig ikke. Vi kom på et vis frem til teksten var feil og at den hadde den gamle lenken. Positiv overraskelse ble det da i dag når det viste seg at det var omvendt. Heldigvis var klokken i minst like god stand som på bildene. Alltid litt gambling å kjøpe usett, men som de sier, kjøp selgeren!

Well done !

er bare å låne et ledd av meg før du får tak i ett.

Takk for det! Og takk for lån av remmen over :) Den satt bra på, så jeg må få tak i en som ligner. Må vel ned på Bjerke en tur i morgen etter ledd. Eller kanskje like godt å bestille fra Lervik. Selger av klokken sa at de koster vel 300kr. Stemmer det?

Gratulerer med flott Daytona:) Tankene rundt kjøpet skal du også ha en stor pluss for at du deler!

Jeg tenker alltid at det er mye navlebeskuende mas og vissvass, men jeg liker selv å lese slike betraktninger, så da lar jeg det stå til ;)

Grattis med ny chrono! Aldri fått helt los på Daytona, men så har jeg heller aldri sett og fiklet med en in real life da.

Grattis med ny chrono! Aldri fått helt los på Daytona, men så har jeg heller aldri sett og fiklet med en in real life da.

Takk! Samme her. Dvs til nå i det siste. Å fikle på en er noe helt annet enn å se bilder. Synes Daytonaen er svært vanskelig å få godt frem på bilder.

Gratulerer så mye med nydelig klokke,samt din indre reise mot målet .....Daytona.
Velskrevet og balansert, med en dæsj av selvbedrag ført av en penn i ekstase.
Mvh
Timebandit:razz:

Grattis med nydelig Daytona! Hyggelig at du vil dele litt av tankene ved kjøpet med oss :)

Gratulerer så mye Tore! Utrolig lekker, den sitter som et skudd på armen. Skjønner godt fascinasjonen du har fått for daytona, det er en legende av en chrono. Ha en fin helg!

Takk for et velskrevet innlegg, og gratulerer så mye med en utrolig flott klokke:)

Du må ikke finne på å børste lenken Tore!

Når andre ser den på armen din er PCL riktig så lekkert!! Se selv i et speil!

Gratulerer med nydelig klokke. Som andre også har sagt er det veldig interessant og lærerikt å lese dine betraktninger rundt kjøpene.

Synes klokken var spesielt vakker på NATO, den kombinasjonen understreker det enkle og ujålete i bezelen, samtidig som det signaliserer en viss "gi faen-holdning" . Med skinnreimen ble alt sammen itt mer bourgeois. :p;)