Utpakking av min grail

Gratulerer med en syk fet klokke. All in blir så rett her. Koz deg med denne. Blir vel ingen skjorter med lang arm nå ? ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: lantin
Gratulerer med en syk fet klokke. All in blir så rett her. Koz deg med denne. Blir vel ingen skjorter med lang arm nå ? ;)
Med casual skjorte går det med et nødskrik :p
image.jpeg
 
Ingen tvil om at det er en stor klokke. Samtidig er kasse/lugs balansert såpass bra at jeg ikke syns den bærer for stort, til tross for mine pinglehåndledd. Vil påstå at den bærer ganske likt som sub-c, men tykkere. Det skal også nevnes at denne utgaven er 42mm mot dagens utgave som er 44,2mm. De erfarene PPC brukerne @Moore med IW5022-18, og @Pondus72 med IW5023-07 kan sikkert gi et bedre svar enn meg :)

Grattis @lantin!
Velkommen i klubben - en fantastisk klokke du vil få stor glede av!
Min er også 42mm, og den bærer - etter mitt skjønn - helt supert. Noe høyde på kassen gir den jo ekstra presence, ingen tvil om det. Dette er uansett ikke uret du lar tanken om å skjule det under skjorten slå deg i det hele tatt. ;)
Visuelt virker nok kassen/dialdiameteren større enn den egentlig er, mest i mangel på en bredere bezel.
Anyways, - et utsøkt stykke Portugieser. Enjoy! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: lantin
Gratulerer med noe av det ypperste urverdenen har å by på.
Penere klokke skal man lete lenge etter.
Helt rått.:)
 
  • Liker
Reaksjoner: lantin
Wow. Gratulerer med en av de aller flotteste perp cal som finnes. Ser frem til mange bilder.
 
  • Liker
Reaksjoner: lantin