Utpakking av 116523!

Medlem
28. jan. 2013
Sted
Bergen
Hei alle sammen! Etter mye om og men med meg selv, klarte jeg endelig å få tak i ett stykke ur jeg lenge har hatt lyst på. Tingen var egentlig at jeg skulle kjøpe den i bursdagsgave til meg selv når jeg fylte 20 år, men ettersom at dette er et halvt år til å jeg er en utålmodig sjel når det kommer til handel av nye ur, så gikk hele planen i vasken. Angrer ikke akkurat på det for å si det sånn!:) Boksen min begynner å bli komplett, det eneste som mangler er en ordentlig diver, så vi for se hva de neste måndene bringer, og etter å ha vært her inne på Tidssonen stort sett dagelig det siste halve året, så blir det sikkert sub!;) Nok om det, la meg heller få lov til å legge ved noen bilder hvor jeg stolt pakker ut uret:

Pakken er sendt!
20130610_160246.jpg

Da var den kommet på bordet, klar for utpakking!
IMG_2245.jpg

IMG_2246.jpg

IMG_2247.jpg

IMG_2248.jpg

IMG_2249.jpg

IMG_2250.jpg

IMG_2251.jpg

IMG_2252.jpg

IMG_2253.jpg

IMG_2255.jpg

IMG_2254.jpg

IMG_20130611_142753.jpg

Kommer noen bilder til av uret når jeg får tid, og den blir sikkert å se i "Dagens klokke" tråden! Er strålende fornøyd, og den sitter som et skudd!

Ha en fin dag alle sammen!:)

Gratulere så mye :)

Den har jeg også kikket flere ganger. Nydelig ur og skiven skiller seg ut :)

Kos deg masse med den.

Holy smoke, den var fin. Jeg er ingen stor fan av Daytona, men denne likte jeg særs godt, og tatt i betraktning andre ur jeg egentlig ikke har likt, men som nå er i boksen, så vet man aldri ...

Gratulerer så mye med flott klokke!

Oh man, for en sommerklokke! På lenken eller en nato med frisk fareg og gullspenne :D Det er ikke mange two-tone klokker jeg liker, fra Rolex er denne en av de fineste komboene av gull og stål jeg kan tenke, spesielt med den skiven! Gratulerer så mye!