Selges/byttes Utleie av leilighet i København Sommeren 2019

Medlem
22. jan. 2014
Innlegg
512
Sted
København
--- ÅRSBUMP FOR SOMMERFERIEN 2019 ---

Var veldig fornøyd med å leie ut leiligheten min gjennom Tidssonen de siste tre sommere, og sakser (og skamløst bumper) annonsen fra 2015 :)

Er det noen av Sonens medlemmer som har planlagt et lengre opphold i København i sommer?

Isåfall kan jeg friste med 72 kvadratmeter sentralt på Frederiksberg (København's Frogner). Leiligheten har to små altaner, to doble soverom, kjøkken, bad og stue. Her bor man stille, men fremdeles sentralt og kun 2 metrostop fra Kongens Nytorv med Nyhavn og Strøget. Det er 300m til Frederiksberg Metero, og man har flere restauranter og dagligvarebutikker veldig tett på leiligheten. Det medfølger også to sykler, så man kan reise rundt som en ekte Københavner. I denne leiligheten kan man virkelig nyte det København/Frederiksberg har å by på, hvor alt listet opp under er 10 minutters gange fra leiligheten:

Restaurant Fabio
Forno a Legna (kåret til Københavns beste Pizza som ligger 80m fra leiligheten)
Sokkelund
Falkoner Kino
Frederiksberg Centeret med over 80 butikker
Letz Sushi
Sticks-N-Sushi
FitnessWorld (treningssentert)
Frederiksberg Have (nydelig park)
København Zoo
Cafe Vivaldi
Brødflov (bakeri som ligger 150m fra leiligheten)
Slagter Friis
Mielcke og Hurtikarl (artikkel om hvorfor denne burde få Michelin-stjerne)
Belis Kitchen
Halifax
og mye mer!

Leiligheten er til daglig bebodd av meg og min roommate, men den blir tømt for alt av personlige effekter så det blir en fullverdig utleieleilighet. Leiligheten er utstyrt med følgende bekvemmeligheter:

- Vask- og tørkemaskin
- Oppvaskmaskin
- Strykejern og -brett
- Sous Vide med tillhørende vakuumpakker
- Kjøkkenmaskin med kjøttkvern
- TV med Apple-TV, Playstation 3, og Nintendo Wii ( <- høyaktuelt for småbarnsfamilier ved regnværsdager)
- 2 fullverdige soverom i tillegg til en sovesofa i ypperste IKEA-kvalitet i stuen
- Singel Watchwinder fra Rapport London (Viktig salgspunkt for TSere)
- Høyhastighets bredbånd
- Nespressomaskin
- Mulighet for gratis gateparkering i nærheten (må avtales i forveien)


Hadde tenkt utleie hele juli, men da studiestart er i slutten av august, er det absolutt mulig å strekke oppholdet inn i august. Nok en er klokker dessverre ikke er aktuelle som betaling, så jeg ser for meg at 14.000NOK er det som skal til for å få tilgang til denne perlen av en leilighet. Jeg leier ikke ut for å tjene penger, men bare dekke husleie og faste utgifter. :) Hyggelige henvendelser øker sannsynligheten for en hyggelig pris, dog er ligger jeg allerede på kostpris. Vil aller helst leie ut en hel måned i strekk, men kan være tilbøyelig til å leie ut kortere perioder dersom leiligheten står tom.

Med tanke på det praktiske, så overleverer vi nøkler etter avtale i Norge eller Danmark, hvor jeg også gladelig lager en liten insider-guide til København og omkringliggende områder, slik at man oppdager severdigheter som man kanskje går glipp av som vanlig turist.

Ved spørsmål eller bilder av leiligheten er det bare å ta kontakt på enten PM eller over telefon +45 26 33 10 12
 
Redigert:

Si hva man vil om musikken, men Christopher holder det ekte når han beskriver Køben-jentene! :)
(også kan man se bort ifra at musikkvideoen åpenbart ikke er fra København...)
 
  • Liker
Reaksjoner: trippelj
001.jpg


--- ÅRSBUMP FOR 2017 ---

Avbildet er Nyhavn hvor det er ideelt å kunne nyte en øl i solen. This could be you, my good man! :)
 
mere-af-nyhavn.jpg


- ÅRSBUMP 2019 -

Leiligheten gikk off-market sist år, så dette blir siste sommer leiligheten vil bli utleid, da mitt studieopphold i Danmark nærmer seg slutten! Her har man dermed en unik mulighet en ikke kan gå glipp av, hvis sol og deilig, dansk sommervær er det man liker :) Førstemann til mølla!