Utboxing av noe man har ventet lenge på :)

Medlem
7. juni 2010
Innlegg
300
Sted
Oslo
Da var dagen endelig kommet! :) For ca fire år siden startet klokkeinteressen for fullt og jeg ble til slutt medlem her på sonen. På veien har jeg hatt alt fra rimelige Seiko klokker til Tag og Omega. Omegaen var siste tilskudd og en klokke jeg solgte her på forumet til ett hyggelig medlem. Savnet av denne ble stort, spesielt fordi dette var den eneste klokken jeg hadde for en ukes tid tilbake.

For de som leser her inne ofte, har muligens fått med seg at jeg oppettet en tråd hvor jeg hadde sett for meg tre modeller fra Rolex. Det er modeller jeg har hatt i tankene lenge alle tre, men valget blir aldri lett når du faktisk bare skal ha en av de. I dag tok jeg beslutningen og
resultatet ser dere her :
























En helt ny 114060!

Så langt er jeg strålende fornøyd og det tror jeg at jeg kommer til å være i lang tid fremover. Ønsker alle en strålende uke videre :)
 
Takk takk alle sammen. Denne kommer til å være fast på håndleddet fremover. Noe mer allsidig finner man ikke imo. Den slo explorer så vidt.

Også er det det diskré designet med fravær av lupe og dato som gjør hele looken så clean. Må si jeg syntes dato er nyttig, men denne ser unektelig bedre ut en sin bror med dato.

Sist men ikke minst så er det denne historien da. Submariner kom jo først uten dato ;)

Veldig happy med denne. :D
 
Gratulerer så mye! For en Onewatch-fyr som meg så er 114060 et ur man ikke kommer utenom når neste inn vurderes. Den er en sterk kandidat her også. Sammen med mange andre :) .. Gratulerer!