Utboxing av Hulk

Medlem
24. juli 2009
Innlegg
1.129
Sted
Norge
Da var det endelig min tur! Jeg har lenge fundert på hva jeg skal kjøpe. Først var jeg inne på Rolex, så var tankene mine en liten tur innom Panerai, så tilbake til Rolex igjen:) Har ikke forkastet lysten på Panerai, men har kommet frem til at jeg vil safe med en Rolex først.

Jeg kan referere til denne tråden der jeg fikk brainstormet litt med noen medasylanter:

http://www.tidssonen.no/forum/rolex-og-tudor-14/hvilken-skal-jeg-velge-tips-mottas-12915/

Som det kommer frem bestemte jeg meg for hvilken modell jeg ville ha natt til fredag forrige uke. Påfølgene morgen ringte jeg AD og fikk holdt av det siste eksemplaret de hadde:)

Nå sitter jeg her litt svett og skjelven(og LYKKELIG!!) mens jeg skriver dette. Klokken har nå vært på min arm i ca 40 minutter, så plastikken er enda på:)

Her er bildene (beklager dårlig bildekvalitet, tatt med iPad) :


:)


Hvilken modell er det mon tro?



Joda, det ble selvfølgelig HULKEN!!!!





Jeg var lenge i tvil om jeg skulle gå for grønt som min første Rolex, men når jeg fikk prøvd de aktuelle modellene fant jeg ut at det er Hulken som faktisk gir meg den magiske godfølelsen! :cool:





Nå er jeg mett! Hvertfall enn så lenge;)

Tusen takk for titten! Hilsen en fersk Rolex-eier:)




PS: Takk til @HCWL :p
 
Redigert av en moderator:
FIRST!

Grattis så meget med en nydelig Hulk, men hadde forventet en liten takk @Mulliner :eek:
 
Redigert av en moderator:
Må ærlig innrømme jeg ikke likte Hulken første gang jeg så den, men nå elsker jeg den!

For et fantastisk vakkert ur, og den herlige grønnfargen gjør det bare enda bedre.

Gratulerer så mye. Kos deg! :)
 
Takk for gratulasjoner folkens!

De første timene med denne på hånden har vel egentlig gått i å rett og slett beundre den vakre skiven (uten at jeg har fått med meg hva klokken faktisk er!) :)