Vakker gullklump, Anders! Grattis med nytt smil!
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.360 Sted Oslo 6. feb. 2012 #16 Vakker gullklump, Anders! Grattis med nytt smil!
G Guest571 Guest 6. feb. 2012 #18 Tidemann: 2 - Bjerke: 0 Gratulerer så mye med en utrolig lekker klokke Anders, hva med et lite gull-familiebilde? Du og Mogens har sikret dere om dagens valutta går duken hvertfall
Tidemann: 2 - Bjerke: 0 Gratulerer så mye med en utrolig lekker klokke Anders, hva med et lite gull-familiebilde? Du og Mogens har sikret dere om dagens valutta går duken hvertfall
dafho Medlem 26. mai 2010 Innlegg 494 Sted Innlandet 6. feb. 2012 #19 Her snakker vi Gratulerer, Anders! Er det lov å be om et bilde av baksiden?
reim Medlem 17. juni 2009 Innlegg 2.814 Sted Oslo 6. feb. 2012 #20 Ajaj, perfeksjon! For en vakker klokke, gratulerer! (Telefonen min valgte forresten å endre perfeksjon til ereksjon, nesten treffende men riktig så galt var det ikke ) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ajaj, perfeksjon! For en vakker klokke, gratulerer! (Telefonen min valgte forresten å endre perfeksjon til ereksjon, nesten treffende men riktig så galt var det ikke ) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Moore Medlem 3. aug. 2009 Innlegg 2.887 Sted Planet Earth 6. feb. 2012 #21 Meget pent, Anders! Det måtte nesten bli den, ledetrådene dine var ikke til å ta feil av.... GRATTIS! Klassisk og elegant - akkurat slik vi liker dem. I et utsøkt materialvalg.
Meget pent, Anders! Det måtte nesten bli den, ledetrådene dine var ikke til å ta feil av.... GRATTIS! Klassisk og elegant - akkurat slik vi liker dem. I et utsøkt materialvalg.
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 6. feb. 2012 #22 reim skrev: Ajaj, perfeksjon! For en vakker klokke, gratulerer! (Telefonen min valgte forresten å endre perfeksjon til ereksjon, nesten treffende men riktig så galt var det ikke ) Sent from my HTC Desire using Tapatalk Klikk for å utvide... På min telefon er det slik at den kommer opp med forslag på de ordene jeg skriver oftest... Til Anders: Dra meg baklengs inn i fuglekassa. Dette var jaggu saker, det. Gratulerer så mye! PS: Om noen er ute etter en lever, nyre og en høyrearm er det bare å ringe.
reim skrev: Ajaj, perfeksjon! For en vakker klokke, gratulerer! (Telefonen min valgte forresten å endre perfeksjon til ereksjon, nesten treffende men riktig så galt var det ikke ) Sent from my HTC Desire using Tapatalk Klikk for å utvide... På min telefon er det slik at den kommer opp med forslag på de ordene jeg skriver oftest... Til Anders: Dra meg baklengs inn i fuglekassa. Dette var jaggu saker, det. Gratulerer så mye! PS: Om noen er ute etter en lever, nyre og en høyrearm er det bare å ringe.
GrandCarrera Medlem 14. sep. 2011 Innlegg 706 Sted Oslo 6. feb. 2012 #23 Gratulerer! Denne var nydelig!!!
MINUTE_REPEATER Medlem 26. sep. 2010 Innlegg 5.302 Sted Asker 6. feb. 2012 #24 Vakkert! og kanskje den peneste gull legeringen jeg har sett! For en glød....
B Bollapinnsvin Medlem 8. feb. 2010 Innlegg 99 Sted Oslo 6. feb. 2012 #26 Gratulerer med et fantastisk ur!
Phenix Støttemedlem Medlem 2. jan. 2011 Innlegg 4.538 Sted Midt-Norge 6. feb. 2012 #27 Oioi.....noen tar den bare helt ut for en klokke !!!......Kunne tenkt meg og se madaljens "bakside" også. Er sikkert et mektig syn med dette materialet. Sender mine varmeste gratulasjoner. Mvh Timebandit
Oioi.....noen tar den bare helt ut for en klokke !!!......Kunne tenkt meg og se madaljens "bakside" også. Er sikkert et mektig syn med dette materialet. Sender mine varmeste gratulasjoner. Mvh Timebandit
sjuli_123 Medlem 29. mai 2010 Innlegg 3.283 Sted Bærum 6. feb. 2012 #28 Der var den endelig i hus. Gratulerer med en nydelig klokke, anders
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.088 Sted Gullkysten 6. feb. 2012 #29 Der har du din billett til Bergens-gtg - velkommen! Gratulerer med et nydelig ur i et fantastisk materiale, misunner deg den
Der har du din billett til Bergens-gtg - velkommen! Gratulerer med et nydelig ur i et fantastisk materiale, misunner deg den
flyback Medlem 12. okt. 2010 Innlegg 4.270 Sted Inderøy 6. feb. 2012 #30 Gratulerer! JLC er øverst på min liste for tiden... Nydelig klokke og lekkert matrialvalg!