Ikke bare datteren som har god smak tydeligvis. Gratulerer med gullet:p
Braute Medlem 17. aug. 2009 Innlegg 1.138 Sted Bærum 7. aug. 2012 #16 Ikke bare datteren som har god smak tydeligvis. Gratulerer med gullet
olem Medlem 3. aug. 2011 Innlegg 1.603 Sted Lillestrøm 7. aug. 2012 #17 Grattis med helgull utrolig heftig klokke det det!
C Chronodiver Medlem 31. juli 2011 Innlegg 3.995 Sted Sandnes 7. aug. 2012 #21 Mathfjeld skrev: Gratulerer, blir spennende å se hva som kommer inn når denne går i gulvet, GMT II Ice? Klikk for å utvide... +1 Gratulerer. Gull er det nye stål
Mathfjeld skrev: Gratulerer, blir spennende å se hva som kommer inn når denne går i gulvet, GMT II Ice? Klikk for å utvide... +1 Gratulerer. Gull er det nye stål
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 7. aug. 2012 #22 Barn + Rolex + Bad = Gull Gratulerer med denne - overgår alle forventninger fra i går.
Kawatching Medlem 6. sep. 2010 Innlegg 550 Sted Oslo 7. aug. 2012 #23 Tusen takk for alle hyggelig tilbakemeldinger Dette er en en klokke jeg har hatt lyst på lenge, men har ikke vært modig nok... Takk til alle her inne som på en eller annen måte bidrar til å rettferdiggjøre galskapen. Flere bilder kommer
Tusen takk for alle hyggelig tilbakemeldinger Dette er en en klokke jeg har hatt lyst på lenge, men har ikke vært modig nok... Takk til alle her inne som på en eller annen måte bidrar til å rettferdiggjøre galskapen. Flere bilder kommer
Anders Støttemedlem Medlem 18. jan. 2008 Innlegg 4.415 7. aug. 2012 #24 Kan bare gratulere så mye! Den er rå, for en farge på skiven! Gull er bull!
Lien Støttemedlem Medlem 15. nov. 2011 Innlegg 1.480 Sted Bergen 7. aug. 2012 #25 Gratulerer så mye med et nydelig eksemplar av arten!
P PEBE Støttemedlem Medlem 5. juni 2012 Innlegg 228 7. aug. 2012 #26 Gratulerer! En helt rå klokke! Du var ikke tilfeldigvis innom Louis Vuitton butikken isted? Spottet en maken klokke når jeg var en tur innom med min kjære
Gratulerer! En helt rå klokke! Du var ikke tilfeldigvis innom Louis Vuitton butikken isted? Spottet en maken klokke når jeg var en tur innom med min kjære
tudor Medlem 27. jan. 2011 Innlegg 1.922 Sted Trondheim 7. aug. 2012 #28 Helt rå klokke. Gratulerer så mye.
Kawatching Medlem 6. sep. 2010 Innlegg 550 Sted Oslo 7. aug. 2012 #30 PEBE skrev: Gratulerer! En helt rå klokke! Du var ikke tilfeldigvis innom Louis Vuitton butikken isted? Spottet en maken klokke når jeg var en tur innom med min kjære Klikk for å utvide... Det er riktig! Du bar ikke tilfeldigvis en sort Hublot Big Bang? Første gangen jeg er blitt spottet og det måtte altså gull til
PEBE skrev: Gratulerer! En helt rå klokke! Du var ikke tilfeldigvis innom Louis Vuitton butikken isted? Spottet en maken klokke når jeg var en tur innom med min kjære Klikk for å utvide... Det er riktig! Du bar ikke tilfeldigvis en sort Hublot Big Bang? Første gangen jeg er blitt spottet og det måtte altså gull til