Utboksing - COSC og Quartz!

Medlem
24. juni 2010
Innlegg
98
God kveld, godtfolk!

Etter intens oppdatering av Postens sporingsside online, var pakken endelig merket "Ankommet postkontor" i dag morges. Jeg syklet til butikken umiddelbart, betalte for pakken, handlet melk og brød og reiste hjem, hvor papir ble revet av og en nydelig hvit pappboks åpenbarte seg - og inne i den, fantes en aluminiumsboks i pokersettkoffert-stil (jeg har spart dere for bilder av postens emballasje, synes egentlig den delen av klassiske unboxing-tråder er relativt uinteressant).

La meg beklage fotokvaliteten - jeg er som regel en habil fotograf, men når speilrefleksen ikke er tilgjengelig blir det en gammel Ixus uten stativ!
IMG_1837.jpg



Jaha, hva kan skjule seg her?
IMG_1836.jpg

IMG_1842.jpg


COSC-sertifisert Seiko Quartzchronograf - made in Germany? Overraskende.

IMG_1838.jpg


Ser man det! Inne i skinnposen finnes ingen ringere enn;

IMG_1841.jpg

Stowa Flieger - Som selvfølgelig er innehaveren av COSC-stempelet!


Nyervervelsene i nærmere øyensyn:
IMG_1863.jpg

IMG_1862.jpg




Begge innkjøpt av et nytt TS-medlem i en hyggelig handel. Stowa - nydelig ur som jeg så langt er veldig fornøyd med! Den brune stroppen den sto på, er i brukbar forfatning og holder til jeg returnerer til studier i Storbritannia, hvor 2 nye remmer fra Stowa ligger og venter på meg i postkassen! Seikoen er også lovende så langt, men ikke like spennende som min første COSC selvsagt ;)

IMG_1852.jpg

IMG_1851.jpg


Obligatorisk WS:

IMG_1846.jpg
 
Gratulerer med veldig fin Stowa. Den ser større ut enn sine 40 mm, men det er vel ofte slik med ur som ikke har stor bezel.

Så jeg feil, eller fulgte det med en rem til i boksen?
 
Takk for det! Den ser stor ut på mine meitemarktykke håndledd :cool:

Yep, en stropp til fulgte med - en sort originalstropp med rivets, men denne er svært slitt - derfor har jeg bestilt ny! ;)
 
Gratulerer med utrolig flotte ur!
Liker særlig godt Stowaen med cosc!
 
Gratulerer med nye klokker.:D
Stowa flieger er en favoritt. Litt ekstra stas med COSC også.:):cool:
 
Digger the Stowa of yours...

Kult ur. Bare å si ifra når du går lei av det :)