Hei,
Er det noen som har god erfaring med urmaker i Trondheim. Gjelder ETA og Rolex verk. Rolex AD i Trondheim er jeg forøvrig kjent med uten å nevne noe videre...
Hei,
Er det noen som har god erfaring med urmaker i Trondheim. Gjelder ETA og Rolex verk. Rolex AD i Trondheim er jeg forøvrig kjent med uten å nevne noe videre...
Urmaker Rindal i Tr.heim er jo en litt sånn tusenkunstner.......som har drevet siden 60 tallet i samme lokaler......Dessuten er han svinbillig og grei,samt ser ut som en "urmaker" med store øyenbryn og jabbe med alle om alt. Han er vel i 65-70 åra.....men det som er så kult er at hans mor også jobber der og "tuller" rundt med preik fra gamledager da alt var så mye bedre. Men la ikke hans mor få skru på klokka di.....
var innom Urmaker Rindal for en stund siden med en litt laber klokke med et automatisk kinesisk urverk av noe slag for å justere lenken, litt oppgitt dro han meg med til monteret, dro frem et lommeur og viste meg hvordan et skikkelig urverk skulle se ut Fikk da min første leksjon i blånerte skruer, Geneva stripes og andre kvalitetstegn ved mekaniske urverk
Absolutt en trivlig mann med hyggelige priser. Uten om det vet jeg lite om hans dyktigheter.. Men skulle ikke forundre meg om han kan kan skru litt på et ETA verk. Holder til Dronningensgt. 46.