Urmaker Nelvik (Ålesund)

Medlem
19. aug. 2013
Innlegg
48
Sted
M&R
Heisann!

Noen som har erfaring å dele med oss andre vdr Urmaker Nelvik i Ålesund?

Er i markedet for en Omega, men vil helst høre andres erfaringer først.

-C
 
Redigert:
Har handlet hos Nelvik flere ganger.

Ikke annet å si enn at de har enestående service og er behjelpelig med det meste uten å spørre spørsmål.

Det er også bare å spørre om det er mulig å få en god pris, så får man også ofte det :)
 
Deler samme erfaring som rkjersem.

Har handlet to klokker hos Nelvik, og vært innom mange ganger bare for å titte. De er like hyggelig og serviceinnstilt hver gang. Har også fått en god pris vær gang jeg har handlet:) Snakk med Birgit om pris, hun er eier og daglig leder. Hyggelig dame i 50-årene. Det var heller ingen problem å få en forsikringstakst på en klokke som ikke var kjøpt hos de, som jeg har forstått kan være problematisk hos andre forhandlere.

Lykke til og velkommen til forumet!:)
 
Redigert:
Nelvik oppga 33 000 som salgspris på en ny speedmaster 3750.50 til meg på telefon, dette må vel være norsk rekord? Listepris på urverket er vel 27..

Mvh
A
 
Nelvik oppga 33 000 som salgspris på en ny speedmaster 3750.50 til meg på telefon, dette må vel være norsk rekord? Listepris på urverket er vel 27..

Mvh
A

Sikker på det ikke er 3573.50 han har gitt deg pris på da?
 
Jeg håper for deres del at de tok feil. Men jeg spesifiserte 3750.50 og damen på telefonen spurte en kollega i bakgrunnen, hun spesifiserte også riktig 3750.50 videre, og 33 kom kontant fra han i bakgrunnen.
 
Jeg håper for deres del at de tok feil. Men jeg spesifiserte 3750.50 og damen på telefonen spurte en kollega i bakgrunnen, hun spesifiserte også riktig 3750.50 videre, og 33 kom kontant fra han i bakgrunnen.

Nå er vel 3570.50 riktig ref, ikke 3750.50 så det kan kanskje ha skapt litt forvirring?
 
Der kan man se, nei det er nok jeg som roter med modellnummer / tastingen på telefonen her på forumet. Det ble også spesifisert at det gjaldt plexiglass modellen. De hadde den ikke inne, om det påvirket prisen han oppga vet jeg ikke, burde kanskje ha bedt om en bekreftelse på at det var riktig. Dette var i begynnelsen av desember.
 
Der kan man se, nei det er nok jeg som roter med modellnummer / tastingen på telefonen her på forumet. Det ble også spesifisert at det gjaldt plexiglass modellen. De hadde den ikke inne, om det påvirket prisen han oppga vet jeg ikke, burde kanskje ha bedt om en bekreftelse på at det var riktig. Dette var i begynnelsen av desember.

Send henne en Mail, har aldri opplevd noe problem angående pris med henne.
 
Salg Omega -15%

-15% på alle lagerførte Omega modeller nå. Ta kontakt med Urmaker Nelvik, bare å henvise fra meg :)

Prisen er forhandlbar :)