Urmaker Næss (Sandefjord)

Medlem
24. april 2013
Innlegg
31
Sted
Oslo
Urmaker Næss (Sannefjord) leverer.

Flott opplevelse. Kjøpte klokkeboks og trykktestet et ur. Hyggelig og svært serviceinnstilt betjening. Rask og fin handel :)
 
Kjempe flott butikk. Meget serviceinnstilte ansatte. Fikk topp hjelp av Tomas når jeg var innom der i går. Virket meget konkurranse dyktige på pris også - sammenlignet med andre Breitling forhandlere. Bestilte en ny reim , og kommer garantert til å bruke dem mer også fremover :) Anbefales!
 
Veldig fornøyd med denne butikken. Serviceminded og opptatt av at kundene går ut døren fornøyde! Gode priser. Tomas er kjernekar:D
Anbefales!
 
Ikke særlig fornøyd med denne butikken.

Var innom for et halvt år siden for å trykkteste en Breitling (som de forhandler).

Da jeg hentet uret igjen lurte jeg på litt priser i forhold til ny croco rem. Han surret veldig, og ga feil informasjon. I tillegg skulle han belære meg at jeg ikke måtte sove med uret mitt på armen, og fortalte meg at det ikke var lurt å bruke stoppeklokke funksjonen da det slet i filler uret.

5 dager etterpå ringte de meg og sa at remmen jeg hadde bestillt var ankommet. Jeg hadde absolutt ikke bestillt noen rem, og heller ikke valgt farge.

Greit at de ikke har hatt Breitling lenge, men dette var for dårlig til å være en seriøst aktør.
 
Takk for super service hos Næss idag når jeg var innom for og få justert foldespenna på reima til Muhle . Kostet meg ikke en krone :)
 
Må bare få lage en liten skrytetråd om Urmaker Næss i Sandefjord. For en måned siden kjøpte jeg min Seiko Turtle srp773 hos de etter at de hadde bestilt den inn til butikk og lagt den tilside slik at jeg kunne få tittet på den før jeg bestemte for om jeg skulle kjøpe eller ei. Super service. Jeg kjøpte selvfølgelig uret og den ble levert i en "generisk" Seiko boks som er standard for de fleste Seikoer som ikke er spesialmodeller. Jeg ble bittelitt skuffet over boksen da jeg trodde de ble levert i de litt finere prospex boksene. Men dette var ikke noe dealbreaker for meg. Men det Urmaker Næss gjorde var at de skaffet meg ennå en orginal boks, men denne gangen i nevnte litt finere prospex versjon. Veldig fornøyd med servicen og hele handelen har gjort at jeg følte at jeg handlet en mye mer eksklusiv klokke enn jeg egentlig gjorde. Tipp topp tommel opp for Urmaker Næss :) Gleder meg til neste handel.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Hadde en veldig god opplevelse der i går. Kjøpte min grail der, en Omega seamaster diver. Betjeningen tok meg vel imot og fikk veldig god service av Tomas. Var veldig avslappende å være der i forhold til et par andre klokkebutikker jeg har vært innom hvor jeg nesten følte meg som en byrde for betjeningen. Fikk også velge om jeg ville ha den standard røde eller den nye store Omega boksen. Drar gjerne tilbake til Urmaker Næss neste gang jeg skal ha en ny klokke eller trenger service på de klokkene jeg har:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Veldig bra service! Kunnskapsrik og hyggelig betjening. Bra utvalg på bl.a. Breitling, Omega og Seiko.
Anbefales!
 
Jeg har bare positiv erfaring med urmaker Næss i Sandefjord. Der har jeg handlet klokker og tilbehør, reparert, og fått tips og råd. Alltid hyggelig og alltid god service.
Nå er de også blitt forhandler av Nomos.
 
  • Liker
Reaksjoner: Christoffer91