Urmaker Larsen

Medlem
19. feb. 2020
Innlegg
16
Sted
Oslo
Hei, forumfrender!

Det ligger an til et kjøp av Omega DeVille Prestige i nær fremtid, og det beste pristilbudet ligger nå hos Urmaker Larsen (Sandvika/Strømmen). Har opplevd god service og velvilje fra de ansatte der så langt, med sending av klokka fra AD i Bærum til Strømmen for prøving.

Jeg lurer på om det er noen her inne som kan dele sine erfaringer med Urmaker Larsen, først og fremst i forbindelse med kjøp og ikke minst service på klokker fra Omega.

Et kjapt søk på diverse forum gir inntrykk av at folk stort sett er meget fornøyde.
 
Har kjøpt både Breitling og Omega av Larsen i Sandvika, det begynner riktignok å bli noen år siden nå men jeg var veldig tilfreds med servicenivå og kundebehandling. Det skal sies at dette var da "gamlegutta" drev butikken. Etter det jeg vet er den vel solgt nå. Husker man måtte prate med en av de for å få skikkelige tilbud. Oppsummert så har alle mine handler der hatt positivt fortegn.
 
  • Liker
Reaksjoner: thewatcher
Jeg har også bare gode erfaringer med kjøp av klokke hos Urmaker Larsen. Jeg har kjøpt både Omega, Breitling og Tag Heuer. Jeg har også levert klokker på service, både garantisak og eldre klokker. Alt gikk smertefritt med godt resultat. Men mine kjøp var også gjort med "gamlegutta". Men har ingen grunn til å tro at de har blitt noe dårligere med nye eiere.
 
  • Liker
Reaksjoner: thewatcher
Har bare gode erfaringer med Urmaker Larsen, både på Strømmen og i Sandvika. Bor ikke så langt unna Strømmen, så det er min foretrukne plass. Men måtte til Sandvika når jeg har handlet 3 x Speedmastere siden 2015.
 
  • Liker
Reaksjoner: thewatcher
Urmaker Larsen på Sandvika er helt topp.
Nå spurte vi kun om å få laget hull i en skinnreim som ikke er kjøpt hos dem. Ingen problem og kostnadsfritt
 
  • Liker
Reaksjoner: thewatcher
Oppdatering
Jeg kan etter en fin handel med Urmaker Larsen Strømmen/Sandvika bekrefte det som er skrevet over; meget god service, hyggelig kundebehandling og effektiv kommunikasjon.

Blir det kjøp av flere klokker eller artikler fra Omega blir Urmaker Larsen definitivt de første jeg går til!

Veldig fornøyd!
 
Var innom på lørdag for å titte litt og gjorde det klart tidlig i samtalen med selger. Ble uansett behandlet etter alle kunstens regler og må si jeg ble imponert over personalet der. Blide og hyggelige samt relativt kunnskapsrike over sine produkter. Veldig trivelig butikk.
 
Redigert:
Det var Urmaker Larsen på Strømmen storsenter som var elskverdige nok til å lære meg at om en kunde leverer et kvartsur på meshhlenke til batteriskift, og kunden så får uret tilbake med knekket lenke, og kunden ikke kan dokumentere at lenken ikke var knekket ved innlevering, så kan urmakeren bare blånekte og si at "den var slik da du kom med den" og så er problemet løst.

Så derfor har jeg lært å ta bilder av frem- og baksiden av klokkene mine før jeg leverer dem fra meg. :(
 
Det var Urmaker Larsen på Strømmen storsenter som var elskverdige nok til å lære meg at om en kunde leverer et kvartsur på meshhlenke til batteriskift, og kunden så får uret tilbake med knekket lenke, og kunden ikke kan dokumentere at lenken ikke var knekket ved innlevering, så kan urmakeren bare blånekte og si at "den var slik da du kom med den" og så er problemet løst.

Så derfor har jeg lært å ta bilder av frem- og baksiden av klokkene mine før jeg leverer dem fra meg. :(
Klokt valg. Jeg tar også bilder før klokke, bil og annet skal på service. Heldigvis er det ikke så ofte, og det tar så liten tid.
 
Ja, man lærer av sine feil.

Å knekke en titanmesh-lenke er fort gjort for en lørdagshjelp på et kjøpesenter som skal skru baklokk, og med ord mot ord så var det bare å skrive det på kontoen for voksenopplæring for meg selv.
 
Jeg vil gjerne benytte sjansen å skryte litt av denne forretningen her på forumet, har nylig kjøpt 2 Oris klokker fra de og flott service hele veien. Alle sendinger går med Porterbuddy så du har pakken dagen etter. Alt går smertefritt og de legger også med en liten gave når man handler, noe som gjør det litt ekstra trivelig å handle der. Siden jeg ikke kunne se klokkene selv har de ansatte i deres butikker vært så snille og sendt videoer og bilder av det jeg ønsker, slikt kaller jeg for utmerket service.

Alt i alt er dette butikker jeg ønsker å få litt frem i lyset.

Er det noen andre her inne som har handlet her nylig og hva kjøpte dere? :)
 
Jeg har ikke kjøpt noe særlig fra dem, men fått utført service og reparasjon ved noen anledninger. Inntrykket etter disse besøkene har vært meget bra.
 
  • Liker
Reaksjoner: Waters2k
Jeg har ikke kjøpt noe særlig fra dem, men fått utført service og reparasjon ved noen anledninger. Inntrykket etter disse besøkene har vært meget bra.
Det er godt å høre og det er trivelig når du møter på folk som ønsker deg noe godt. :)