Urmaker Larsen Storo (tidl. Urmaker Christensen Storo)

Medlem
30. juni 2010
Innlegg
438
Sted
Oslo
Tok med samboeren hit etter en litt keitete opplevelse på Bjerke. Hun skulle ha en Tag Heuer Aquaracer automatic til 30 års dagen hennes. Bestilte den på dagen og betalte depositum. De måtte bestille modellen da den ikke var inne, det skulle ta 2-3 uker. Det var på dette tidspunktet 3 uker og 1 dag til nevnte 30 årsdag. Rett før det hadde gått 3 uker tok jeg kontakt for å høre hva status var siden vi ikke hadde hørt noe. Etter litt frem og tilbake fikk vi vite at den først kom om 3 nye uker. Vannvittig skuffende for samboer som skulle få sin første ordentlige klokke til den store dagen. Opplevde ingen velvilje fra Urmaker Larsen,( som det nå heter) på å prøve å løse situasjonen. Kunne heve kjøpet hvis vi ville det, men de kunne ikke f.eks prøve å skaffe den fra en annen butikk.

Endte med at jeg ringte en hver urmaker i Norge som fortsatt var åpen fredag kveld(Lervik, Lian, Askeland + 6 andre), før jeg til slutt fant modellen nede hos to fantastiske jenter hos Thune på Aker Brygge som reddet 30 årsdagen.

Kjip opplevelse, jeg håper det var et enkelttilfelle da jeg kun har hørt positivt om denne butikken og har selv anbefalt venner å kjøpe Omega der...Men jeg tror nok min siste anbefaling her er gitt. Nå får jeg bare håper vi får tilbake depositum uten videre dramatikk.