GrimReaper
Støttemedlem
Blir spennende å se jaGøy å høre @GrimReaperPlanen er å fly over fjellet kommende friperiode for å bruke litt tid i den nye butikken på Egertorget. Gleder meg!
Blir spennende å se jaGøy å høre @GrimReaperPlanen er å fly over fjellet kommende friperiode for å bruke litt tid i den nye butikken på Egertorget. Gleder meg!
(Kanskje litt mer logisk at Karl Johan forsvinner og at man sitter igjen med NS og Bjerke-huset?)
Bjerke skal drive videre i Bergen, Egertorget og Nedre Slottsgate. Karl Johan utgår.Mener å ha lest at Bjerke får GS på nye butikken. Fult mulig det bare er et rykte, men forum brukeren som skrev det virker troverdig.
Det vil si at de kan kjøpe brukte klokker fra kunden (Rolex), sende de til Rolex i Sveits for service og sertifisering og selge de som offisiell forhandler av brukte Rolex. Samme som Buchererbutikkene enkelte steder i Europa.Interessant. Hva blir egentlig forskjellen på Bjerke Vintage og det at de blir bruktforhandler?
Når du sier det så har ikke jeg heller sett det offisielt noe sted. Jeg har bare plukket det opp fra kjente.Leser her at de åpner den nye butikken 15.august.
Kan ikke se at jeg har fått noe mail eller sett noe som helst fra Bjerke at de åpner den nye butikken da. Om ikke jeg har oversett noe da.
Skulle jo tro at de ville markedsføre litt
Jeg er kunde og på epost listene deres
Leser her at de åpner den nye butikken 15.august.
Kan ikke se at jeg har fått noe mail eller sett noe som helst fra Bjerke at de åpner den nye butikken da. Om ikke jeg har oversett noe da.
Skulle jo tro at de ville markedsføre litt
Jeg er kunde og på epost listene deres