Urmaker Bjerke

Var fristet til å skrive noe negativt, men klarte å styre meg

Redigert:
Tusen takk til Bjerke ved Snorre, Joakim, Mono og Magnus for et fantastisk Panerai-arrangement i kjelleren på sjappa i KJ.

Og, takk til Sly Stone som oppdaget de fete boksene i et fransk butikkvindu i 1995, og sørget for at Panerai fikk oppmerksomhet.

CBC6C85E-2F83-4B7E-995C-95133B8993FA.jpeg

9C6A7731-C5F6-498A-94D7-E3480580544F.jpeg

Redigert:
Alltid hyggelig å komme til Urmaker Bjerke. Selv om det bare er for å titte og få hjelp til å avmagnetisere en Rolex.

• Liker
Reaksjoner: McQ og sunshine
Har stått på en venteliste med betalt depostium hos Bjerke (siden febraur) med en leveringstidstid mellom 8-9 månedere +\-
Forsøkt å nå dem på mail for ev. oppdatert leveringstatus, men ingen svar å få etter 1-2 uker.

Noen som opplever Bjerke bruker enormt langt tid på å svare?

Har stått på en venteliste med betalt depostium hos Bjerke (siden febraur) med en leveringstidstid mellom 8-9 månedere +\-
Forsøkt å nå dem på mail for ev. oppdatert leveringstatus, men ingen svar å få etter 1-2 uker.

Noen som opplever Bjerke bruker enormt langt tid på å svare?
Tror jeg ville ventet ut november med å purre, det er jo fremdeles innenfor rammen. Min siste klokke ble litt forsinket og da kontaktet de meg med oppdatering og nytt estimert leveringstidspunkt.

• Liker
Reaksjoner: RolexDurek
Dette var dårlig greier fra Bjerke, som lot meg vente i 9 måneder med håp.

"
Tusen takk for at du tok kontakt med oss, da det ser ut som at det har skjedd en glipp i systemet vårt. Rolex hadde sin nyhetslansering i april, og da gikk dessverre denne modellen ut av produksjon. Derfor vil vi dessverre ikke kunne hjelpe deg med denne modellen da denne ikke lengre produseres. Vi beklager på det sterkeste at vi ikke har tatt kontakt tidligere og meddelt denne informasjonen til deg.

Ellers betaler vi selvfølgelig depositumet som du la inn tilbake til deg i sin helhet.

Ser frem til å høre fra deg, og ønsker deg en fin dag videre,"

Aha..

Ikke noe spørsmål eller forslag om å få stå på liste på en annen?

Det virker ikke som de er ivrige på slikt, men det er kan jo hende oddsen øker bittelitt ved å sutre litt på en ydmyk måte, og spørre om en annen modell kanskje et mulig.. ;)