Urmaker Bjerke

Jeg sliter med å få svar fra Bjerke sentralt på epost. Første mail ble sendt for over to uker siden. Har prøvd to forskjellige adresser, og purret to ganger. Får ingen feilmeldinger tilbake, noe som tyder på at begge adressene er i bruk.
Dette synes jeg er veldig rart og ganske frustrerende, da de alltid har svart samme dag tidligere, om ikke annet at de jobber med saken. Finner ikke noe telefonnummer til Bjerke sentralt, og det virker veldig rart å skulle fysisk gå i en butikk for å prøve å finne ut om de kan sjekke om hovedkontoret deres mottar eller leser mail:rolleyes:
Så spør her. Noen andre som sliter også? Kanskje prøve på fax:geek:
 
Jeg sliter med å få svar fra Bjerke sentralt på epost. Første mail ble sendt for over to uker siden. Har prøvd to forskjellige adresser, og purret to ganger. Får ingen feilmeldinger tilbake, noe som tyder på at begge adressene er i bruk.
Dette synes jeg er veldig rart og ganske frustrerende, da de alltid har svart samme dag tidligere, om ikke annet at de jobber med saken. Finner ikke noe telefonnummer til Bjerke sentralt, og det virker veldig rart å skulle fysisk gå i en butikk for å prøve å finne ut om de kan sjekke om hovedkontoret deres mottar eller leser mail:rolleyes:
Så spør her. Noen andre som sliter også? Kanskje prøve på fax:geek:
Jeg har fått relativt raske svar på telex tidligere, hvis ikke du har det kan du jo prøve telegram, kanskje til og med syngende.
 
  • Haha
Reaksjoner: Erlingni
Jeg sliter med å få svar fra Bjerke sentralt på epost. Første mail ble sendt for over to uker siden. Har prøvd to forskjellige adresser, og purret to ganger. Får ingen feilmeldinger tilbake, noe som tyder på at begge adressene er i bruk.
Dette synes jeg er veldig rart og ganske frustrerende, da de alltid har svart samme dag tidligere, om ikke annet at de jobber med saken. Finner ikke noe telefonnummer til Bjerke sentralt, og det virker veldig rart å skulle fysisk gå i en butikk for å prøve å finne ut om de kan sjekke om hovedkontoret deres mottar eller leser mail:rolleyes:
Så spør her. Noen andre som sliter også? Kanskje prøve på fax:geek:

Samme, travelt…?
 
  • Liker
Reaksjoner: Erlingni
Screenshot_20230122_185852_com.google.android.gm_edit_616173778846601.jpg

Screenshot_20230122_185900_com.google.android.gm_edit_616224541860656.jpg


Jeg sendte disse tre e-postene over en periode på ca en måned i 2022, fikk aldri svar på noen av dem. Kanskje de anså spørsmålene for tåpelige, men var bare ute etter en avklaring.
Har (nesten) bestandig fått gode og kjappe svar tidligere.
 
  • Liker
Reaksjoner: Erlingni og Labbos
Fikk heller ikke svar på mail når jeg spurte de hvordan jeg skulle gå fram med reklamasjon på et ur kjøpt via vintage-avdelingen deres. Endte opp med å møte i butikk siden jeg antok at jeg uansett måtte levere den der.

MEN, når jeg sendte melding for å høre om de kunne skaffe en reim til speedmasteren svarte de kjapt. Så muligens salg er litt kjappere på ballen.....
 
  • Liker
Reaksjoner: Erlingni
Jeg sliter med å få svar fra Bjerke sentralt på epost. Første mail ble sendt for over to uker siden. Har prøvd to forskjellige adresser, og purret to ganger. Får ingen feilmeldinger tilbake, noe som tyder på at begge adressene er i bruk.
Dette synes jeg er veldig rart og ganske frustrerende, da de alltid har svart samme dag tidligere, om ikke annet at de jobber med saken. Finner ikke noe telefonnummer til Bjerke sentralt, og det virker veldig rart å skulle fysisk gå i en butikk for å prøve å finne ut om de kan sjekke om hovedkontoret deres mottar eller leser mail:rolleyes:
Så spør her. Noen andre som sliter også? Kanskje prøve på fax:geek:

Jeg ville nok ha ringt en av butikkene i Oslo og bedt dem sette meg over til den de mener er best til å besvare spørsmålet mitt (les ditt). De mottar mange hundre e-poster hver dag og gjør sitt beste for å svare alle på en fin og tilpasset måte, men dersom e-posten er videresendt på huset (for å få avklaring) kan man jo ikke se bort ifra at den kan ha blitt oversett.

Mitt råd; ring Karl Johans gate eller Nedre Slottsgate, forklar hva du lurer på, og be om å bli satt over.

Edit; Ser du kom meg i forkjøpet og at svar er mottatt :) Godt å høre at det løste seg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Erlingni
Jeg ville nok ha ringt en av butikkene i Oslo og bedt dem sette meg over til den de mener er best til å besvare spørsmålet mitt (les ditt). De mottar mange hundre e-poster hver dag og gjør sitt beste for å svare alle på en fin og tilpasset måte, men dersom e-posten er videresendt på huset (for å få avklaring) kan man jo ikke se bort ifra at den kan ha blitt oversett.

Mitt råd; ring Karl Johans gate eller Nedre Slottsgate, forklar hva du lurer på, og be om å bli satt over.
Fikk nettopp svar (se innlegg over) så det ordnet seg. Denne gangen hastet det ikke for min del. Var mer opptatt av om e-postene i det hele tatt kom frem:)
 
Redigert:
Står på venteliste for en DJ hos Bjerke, og dette er første Rolex jeg har fått innpass på. Hadde ett spørsmål angående forespørsel på flere klokker, da min samboer naturligvis også ønsker seg en slik en. Er det slik at en bare kan stå på venteliste på 1 Rolex? Og hvis det er slik; kan man forespørre en ny modell (herre eller dame) rett etter utlevering, eller er det en slags ventetid før man kan sette seg på venteliste for en ny modell? Setter pris på svar :)
 
Står på venteliste for en DJ hos Bjerke, og dette er første Rolex jeg har fått innpass på. Hadde ett spørsmål angående forespørsel på flere klokker, da min samboer naturligvis også ønsker seg en slik en. Er det slik at en bare kan stå på venteliste på 1 Rolex? Og hvis det er slik; kan man forespørre en ny modell (herre eller dame) rett etter utlevering, eller er det en slags ventetid før man kan sette seg på venteliste for en ny modell? Setter pris på svar :)
Spørsmålene dine kan Bjerke svare på :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Står på venteliste for en DJ hos Bjerke, og dette er første Rolex jeg har fått innpass på. Hadde ett spørsmål angående forespørsel på flere klokker, da min samboer naturligvis også ønsker seg en slik en. Er det slik at en bare kan stå på venteliste på 1 Rolex? Og hvis det er slik; kan man forespørre en ny modell (herre eller dame) rett etter utlevering, eller er det en slags ventetid før man kan sette seg på venteliste for en ny modell? Setter pris på svar :)

Utgangspunktet - slik jeg har fått det fortalt at det praktiseres p.t. - er vel kun én Rolex på venteliste av gangen, og at det må gå en god stund (6 mnder) fra utlevering til man kan bli ført opp på venteliste for ny Rolex..
 
  • Liker
Reaksjoner: OBJ og Mulliner
Jeg fikk utlevert 3 stk på 9 mnd i fjor (Mars, August og Desember) så det er ikke min erfaring. Mulig det er noe nytt nå. Men at man ikke kan ha flere enn én i bestilling samtidig var jeg klar over.
 
Var en tur i Oslo i dag og var innom og både KJ og NS. Som vanlig meget hyggelig betjening og service.

Tok meg god tid å prøvde en del merker og klokker jeg ikke har viet så mye oppmerksomhet før og ble positivt overrasket over at det plutselig begynte å rykke i både Cartier og JLC-foten. Prøvde også en Lange 1 og VC overseas chrono som jeg ble tilbudt å kjøpe(!) samt et par Rolexer som var tilgjengelig for kjøp over disk. Trivelig at ting begynner å falle litt på plass igjen, sakte men sikkert :) VC overseas og alt av Rolex var jo relativt krevende for bare noen mnd tilbake.

Dette var faktisk mitt første besøk i butikken i Nedre Slottsgate og må si det var en meget innbydende butikk, med en veldig hyggelig og engasjert ung salgsrepresentant, som viste meg alt jeg ønsket med stor entusiasme.

Terningkast 6 i dag.
 
Var en tur i Oslo i dag og var innom og både KJ og NS. Som vanlig meget hyggelig betjening og service.

Tok meg god tid å prøvde en del merker og klokker jeg ikke har viet så mye oppmerksomhet før og ble positivt overrasket over at det plutselig begynte å rykke i både Cartier og JLC-foten. Prøvde også en Lange 1 og VC overseas chrono som jeg ble tilbudt å kjøpe(!) samt et par Rolexer som var tilgjengelig for kjøp over disk. Trivelig at ting begynner å falle litt på plass igjen, sakte men sikkert :) VC overseas og alt av Rolex var jo relativt krevende for bare noen mnd tilbake.

Dette var faktisk mitt første besøk i butikken i Nedre Slottsgate og må si det var en meget innbydende butikk, med en veldig hyggelig og engasjert ung salgsrepresentant, som viste meg alt jeg ønsket med stor entusiasme.

Terningkast 6 i dag.
Hvilke Rolex var inne ?
vc chrono er fin, men sprek pris synes jeg…
 
Hvilke Rolex var inne ?
vc chrono er fin, men sprek pris synes jeg…
Frisk pris ja, de hadde både stål og gull på gummi tilgjengelige for salg.

KJ hadde Yachtmaster II i helgull, Yachtmaster 37 med Rhodium/slate dial. NS hadde helgull Skydweller og hvit gull sub mener jeg han sa, samt litt ymse Datejust i mindre str. Har allerede en bestilling inne på en Daytona så var ikke så veldig fokusert på Rolex i dag. Lot meg begeistre mest av JLC Reverso og Cartier Santos i sort DLC-utgave med gummirem. Den var utrolig kul!

Og Lange 1 i 41mm er jo bare magisk! Men godt over 700k er jo relativt friskt. Men for et smykke!!
 
  • Liker
Reaksjoner: Jørgen