God service
Har alltid opplevd god service hos Bjerke, noen ganger er det mye folk der så skjønner at de ikke kan være behjelpelige med en gang alltid.
Får som alltid se på det jeg vil og slår gjerne av en prat der.
Kan fortelle om spesielt en positiv opplevelse.
Var innom den dagen da de introduserte IWC.
Dagen før dette merket jeg at APn min lagde en unormal lyd når jeg trakk den opp.
Den er ikke kjøpt hos Bjerke, men tok det opp med de i og med at de er AD for merket her til lands.
Det hørtes ut som en "ekstra" klikkelyd da kronen ble rotert, betjeningen mente dette var merkelig og at den burde sendes inn.
De skulle ta en titt selv først for å se om dette var noe de kunne reparere.
Leverte den inn med garantikort dagen etter og stålsatte meg på at den skulle på et lengre opphold til Sveits.
Dagene gikk og etter en uke fikk jeg en telefon av Bjerkes AP sertifiserte urmaker som hadde lokalisert feilen.
En sperrhake måtte skiftes og det hadde han alt utbedret, han la også til i samme setning at dette var helt kostnadsfritt og ansett som en garantisak.
Etter noen dager hentet jeg klokken hos Bjerke, fikk med en fin oppbevaringspose og som lovet var alt kostnadsfritt.
Er utrolig lettet og glad for at Bjerke gjorde dette på en så god måte, både tidsmessig og økonomisk.
Med retten på sin side kunne de sendt klokken direkte til fabrikk og i tillegg tatt grovt betalt for frakt som jeg så ofte ser at andre er blitt utsatt for.
Topp service