Urmaker Bjerke, og ekstreme ventetider mtp Rolex?

Hvis du skal kjøpe de 4 (kjempefine etter mitt syn) klokkene kun for å bygge forhold til AD og selge de (mest sannsynlig) med tap, er det ikke da like greit å kjøpe drømme klokken din brukt når du selv ønsker det?

• Liker
Reaksjoner: speedieThomas og Puma
Ante meg at det var en standard mail, noe som var forståelig da de kanskje ikke har tiden til å skrive en personlig mail. Ble allikevel litt fornærmet, derav innlegget. Forstår samtidig at Rolex toget ser ut som det har gått, om den mailen har vært i omløp såpass lenge som nevnt over. Bjerke kunne i det minste skrevet 1-2 «personlige» setninger for å sette i gang et godt forhold. Mailen fikk meg til å føle meg helt usynlig for dem.

Du fikk jo 1 personlig setning ;) :

Ser fram til å høre fra deg om det er noe mer jeg kan hjelpe med og ønsker deg en fin tirsdag videre

• Liker
Reaksjoner: Silkeswarten
Du fikk jo 1 personlig setning ;) :

Ser fram til å høre fra deg om det er noe mer jeg kan hjelpe med og ønsker deg en fin tirsdag videre
De har sikkert fem varianter av standardmailen som automagisk plukkes av epostklienten avhengig av hvilken dag det er.
Med tanke på hvor høy etterspørselen etter Rolex virker å være tipper jeg det lønner seg å lage det fremfor at ansatte faktisk må bruke arbeidstid til å skrive selv i avslagsmailen.

Edit: ja, jeg ser at jeg veksler mellom "epost" og "mail", klarer tydeligvis ikke helt å bestemme meg :p

• Liker
Reaksjoner: mr_frodo