Urmaker Bjerke i Karl Johans gate ble ranet lørdag formiddag.

At ikke folk kan holde fingrene unna ting som tilhører andre! Håper de råtner i et mørkt og kaldt hull[/QUOTE]

+ 1 Får håpe de blir tatt og får den straffen de fortjener.

Helvetes idioter, pardon språket!

Håper det er billige utstillingsmodeller med kvarts de har fått med seg

Tapere. Dette er folk som knapt nok fortjener å bli klassifisert som folk.

Kom de seg ned i kjelleren også? Hva fikk de med seg? Håper virkelig ikke det var noen fine greier.

Dette er en god nyhet! Håper de får tatt alle sammen. Nå burde vel Politiet snart prioritere å sette inn flere ressurser slik at de får mer kontroll over disse tyveriene.. ? Har jo vært flere den siste tiden.

Uansett utrolig trist at det har utviklet seg slik. Det virker nesten for lett å utføre slike ran og komme seg unna.. :/

helt latterlig at folk skal skade andre for egen gevinst, dette med å true mennesker og bedrive vold er lavmål..
skjønner at folk bruker vold som eks hvis noen slår kona de eller skader barna dine eller i forsvar, men for penger ? kakkerlakker(flått) er det man burde kalle slike som utøver ran som på bjerke!!!!
Håper alt går bra med de hyggelige anstatte på Bjerke, de skiller ikke mellom folk i hettegenser still eller dress, virkelig gode mennesker som jobber der så ekstremt synd å høre om dette igjen :(

Ligger video av ranet på vgnett. Dette ser ut som amatører. Heldigvis.

Huff, det er bare trist... Saastad der jeg bor har også vært utsatt for ran flere ganger... :(

Så rimelig tafatt ut på det klippet ja. Jeg har jo en klokke inne hos de nå og har vært litt småbekymret, men antar det er ok..

Satt på kanten av stolen da jeg så klippet og håpet på at de ikke skulle gå ned i kjelleren. Skulle likt å se ansiktene deres idet de finner at hva de gikk glipp av.