Urmaker Arne Øen (Drammen)

Medlem
30. juni 2013
Innlegg
4.341
Sted
Drammen
Vil bare skryte litt av Urmaker Arne Øen i Drammen. Kjøpte en Longines-klokke der for noen uker siden som stoppet opp etter forsiktig bruk. Jeg tok den inn og begynte å forklare at den hadde stoppet og at jeg hadde brukt den forsiktig. Før jeg fikk forklart ferdig hvor forsiktig jeg hadde brukt klokken fikk jeg beskjed om at en klokke skal tåle å bli brukt, forsiktig eller ei, og at de selvsagt skulle fikse klokken. Når jeg så forklarte at jeg hadde litt hastverk med å få klokken tilbake skiftet de ut hele urverket i klokken på dagen med en annen klokke de hadde inne av samme modell slik at jeg slapp å vente på å få klokken tilbake og de kunne ta seg av hele reklamasjonsprossessen uten at jeg i hele tatt trengte å ta del i det :)

Har opplevd knallbra service hver gang jeg har vært der og jeg kan absolutt anbefale denne urmakeren!
 
Var en tur innom i går. Skulle skifte batteri på ei klokke som jeg ikke selv bruker. Veldig god service. Tommel opp for tilbud om rask batteribytte. Klokken er av den gamle sorten hvor man åpner den fra forsiden. De tilbød en rens som jeg slo til på. Mersalg og til nå en fornøyd kunde. Fikk i tillegg tafset på et par Longines.